Sunday, February 27, 2011

sayang?

morning people!
selamat hari ahad :)
hehe xde keje en.
okay. 
harini aku bgon agak awal.
tak tau asal, xley tido sgt.
plus bgon je tros tgk fon.
(ne tau ade meseg. tp xde. sob3)
ingat pagi nie nak balik rumah jap.
kepale sakit.
plus kesihatan un x okay lagi.
so nak jumpe ibu, pelok ibu kuat2!
rinduu :(

entry pagi nie nak ckp pasal perasaan.
haha
"bila hati dah mula sayang"
apakahh??
perasaan aku sebenarnye lahh.
ntah. aku unn x sedar.
actually aku rase ade sesuatu di hati nie.
tp a few days nie, die x macam dulu je ngan aku.
so aku xnak terbuai dgn perasaan nie
:( sedihh jep.
aku selalu gtau kat org yg aku rapat :
'bila aku dah mule syg, tlg jgn pergi'
tapi xtau lah kan, kalau mende tu tetap jadi.
aku kene reda. betol x?
dulu aku x yakin yg aku akan rase perasaan ni balik.
serius bukan senang nak bukak hati utk sape2 selepas 2 kali di kecewakan.
haha ayat jiwang.
tapi ntah.
ape yg aku rase nie still kat peringkat awal lagi terhadap 'seseorang'.
harap die faham ape maksud aku.
tapi xnak mengharap ape2.
nanti nangis laju2 lagi. huu
^-^

baiklah. berhenti bermimpi sekejap.
hahaha
aku nak tnye.
ape korg rase kalo ade org ckp sesuatu tntang org yg korg syg?
yes org tu mmg mengenali die.
cume pade aku, aku pon kenal die seadanye.
so nak dgr ke x?
haiyaaa
cerita xde bukti is x valid okay.
so xnak dgr pape dah.
buhsann lah..
huhu
kalau die mmg macam tuh, aku xley kate ape.
tapi pade aku, aku xleh hukum die teros tanpe tanyekan die perkare sebenar.
plus die bukan milik aku pon.
nape aku nak control die kwan ngan sape en?
even aku jadi gf die ker, die berhak ah kawan ngan sape pon.
huhu
what will be happen next?
takatau.
haha biar mase je tentukan :)

lagi cerita.
harini rase rindu kat die.
hmm.
plus rindu manyak2 jugak kt family.
especially ibu and along.
nak balik jugak lah jumpe kejap :)
xjaoh un puchong ngan bangi.
hoho
soo badan, tlg kuat sket eh harini.
nak balik en3?
hehe =.=
semalam and harini en, aku asyik rase rinduu jep.
nape eh3?
rase cam nak g jaoh lak dari mereka2.
hishh perasaan negatif nie.
tapi betol lah.
rase rindu yg manyak.
kat semua org.
hehe ayat cover :)
tapi camne kalo kite je rinduu org tuh, die x pon terhadap kite?
kurang asam!
haha
soo cepat rindu aku keh2! hee


kondisi badan stable je harini.
batok and selesema macam biase.
haiyoo
semoge cepat sembuh farra :)
sy kuat lah. no worry people!





No comments:

Post a Comment