Wednesday, February 23, 2011

durian oh durian

hey people!
malam tadi click aku and membe2 baik aku buang tabiat.
haha kitorg leh lak mkn durian sebelom g discussion.
kuikui
nie semua angkara si nunu (nurina) yg mengidam gile nak durian!
hahaha

after habis je clas calculus kol 6.45pm tadi, kitorg teros cabut g pasar malam bangi.
alah dekat ngan shell tuhh.
huhu kitorg gerak 2 kereta.
wawa (salwa) bawak nunu and yaya(yana).
second car, aku (fafa) dgn si didi(adin) ngan si titi(tira) dan si driver santek ann :)
kiki (kill) x ikot. sebab die ade hal. kalo x, lagi havoc! hehe
mesti korg wonder en asal lahh name kitorg aku dok sebut depan je en3?
hahaha
saje je. kitorg yg cipta name2 tuhh.
uniq en3. huu. tenkiu2 =.=
(owh dorg ni lah membe terbaik wa kat ukm! tepuk2 sikit. huu)

sambong cite.
kitorg nie satu kuliah. plus satu kolej.
yeahhh kolej keris mas.
kecuali ann. die sesat kolej KIY.
hee sorry ann! :p
(best nye owg ade kete. haih turn aku bile ekkk.. )

okay sampai je pasar, pe lagi en si nunu nampak je die nye durian.
plus aku rase mmg abg tu sorg je jual kat situ.
so after je jenjalan beli mknn seperti jagung, yong tau fu, laksa and mcm2 lagi, kitorg tros g kat abg jual durian.
perghh bnyak kot.
ade durian kampong and D24.
aku unn xtau ne satu lagi sedappp.
hahaha sebab selame nie un, ayah aku yg beli kot!
huhu
tapi tadi kitorg bli durian kampong.
nyummy2 wei.
sekilo rm8.
soo kitorg ambik dlm 3 biji lebih kurg 4 kilo.
abg tuh bg kitorg rm30 je + free 1 durian chumel.
hahaha
thanks manyak2 abg durian! :)

sampai je kolej, masing2 balik bilik masing2.
haha memandangkan kami nie bukan sesame roomate.
huu hopefully nnti naik 2nd year.
wee msti seronok en3 :))
so dalam kol 9.20pm camtu kitorg unn turun ke bwah blok.
untuk menikmati durian2.
nyum2!
time nie lah yg di tunggu2.
sumpah wei aku x pernah kot mkn durian camni ngan membe2.
mmg seronokk and indah cangat2!
thankss you guys mewarnai hidup faa di ukm.
love manyak2!
didi,titi,kiki,nunu,wawa & yaya <3
owh ye kiki (kill).
die x ikot kitorg g pasar. tapi die join kitorg mkn durian!
mmg terbaik lah kill!
kalo ko xde tadi, msti 2 biji durian tu x berusik.
susah der nak bukak.
hampeh lah abg tu, bukak ciput je.
ingat aku ade pisau sgt lah kan.
haiyaaaa =.= 

soo jomm tgk lu gamba2 kitorg tadi. hee
p/s : gmbar titi xde. sebab die x suke durian.
bau pon die nak montah. ish3. pelik en3.
confirm lah kau ngandung nanti kau mngidam durian wehh!!
time tuh moga2 lah ade musim duriann ek.
hehehe :p


durian kampong yg kitorang beli. nyummy2!


yeahhh. ini dia team wa. haha 
p/s : yaya xde sebab die yg snap en pic nie! hee
titi pulak kat bilik sebab die allergie bau durian. haha


bile dah kenyang, xde keje! haha~


fafa dgn peminat setia mr durian. meet : nunu :)


ahaa! ini si yaya. hehe nak buat profile picture ahh tu en3? hehe :p


tgk kiki! hehehe 
gambar nie lak didi yg snap. soo die ilang pulak! hee


oyeaahhh!
nunu bertekad nak bukak. haha sebab die nak mkn lagi.
kuikui


durian dah habis!!
ish3. anak dara sape mkn camni nie. huu
p/s : great time girls :)


mesti jeles en3?
hehehe
t nak mkn lagi lohhh.
huhu nyumm2 betol.
tapi en, sampai je cafe nak wat assigmnt, tros bdn rase panas!
haha tu lah, mkn banyak durian lagi.
huhu aku un x kire bape bijik aku mkn.
hahaha
tup2 dah mkn durian, perot kembong teros!
sedangkan jagung and yong tau fu beli kat pasar tadi unn x mkn ag.
huuhu
nie semua gara2 aura durian nunu nie. kakakaka

p/s to korang girls : weh serius best kot mkn2 tadi. t kite wat lagi eh.
haha pasar tiap2 selasa enn.tapi xdelah nk mkn durian je every week. huhu t kite try buah pelam pulak jomm! asalkan ade pisau. no hal lah derr! haha thanks a lot girls. love korang lagi manyak2! <3

2 comments:

  1. best btol mkn durian!!Sabtu ari tu aku bagitaw wa aku teringin nak durian..Korang makan durian dia terus msg aku..Bongok tol..Bertambahlah mengidam aku dengan durian.

    ReplyDelete
  2. yela lela, ngeks punye. seddap tau durian. tp yg tak leh blah. kitorg kepanasannnn beb.

    ReplyDelete