Saturday, February 26, 2011

happiness



hey guys.
new entry tok harini.
lupekan ye perasaan marah aku smlm.
agak emosi.
agak bengang di situ.
tp serius, x tuju kat sape2.
soo jgn terasa pls ? 
=.=
entry nie nak ckp pasal happy2 jer.
xnak serabutkan otak bersedih2.
hehe
(tp sedih jugak sikit. adeh)


harini aku ngan membe baik aku, 'addinadiena' lepak library.
bukan lepak sesaje ehh.
tapi g lepak study di sane.
kondisi badan actually x baik lagi.
plus bertambah terok.
risau gak aku.
nak midsem semua.
haihh.
harini batok makin terok.
dah mkn ubat unn x jalan2 gak.
xtau nape :(
tapi kene kuat en3?
soo teruskan je aktiviti study cam biase :)

cakap pasal entry harini.
happiness = kebahagiaan
bole x lepas nie bg aku sedikit kebahagiaan?
(aku un xtau aku mntak kat sape. haha)
kadang2 aku rase aku nie x bertuah tol.
baru je rase bunge2 bahagia, ade je meruntuhkan.
leceh tol.
T.T
memandangkan umo unn nak lanjut dah.
(baru nak masok 20 okehh)
aku nak di usia baru aku next week, aku happy giler.
haha x kesah lahh
aku nak harijadi aku tuhh jadi hari paling bahagia aku!
bole x? hehe
confirm ah bole, aku nye hari kot!
kuikui

soo planning aku nnti, aku nk mkn cheese cake!
nyummy2.
new york cheese cake secret recipe.
wee seronokk.
tu happy lah tu enn.
huhu
maksud happy kat harijadi aku is aku nak buat semua mende yg aku rase ley membahagiakan diri aku sendiri.
xperlu lah tggu org lain buat diri kite happy.
betol x??
soo buat sendiri dulu yeh3.
hahaha
macam2 mende nak mkn time beday aku.
(p/s : nak pelok ibu kuat. erat2)



No comments:

Post a Comment