Friday, February 11, 2011

saye okay :)

hye korang.
lambat en aku tido malam nie. haha
aku baru je pas study calculus.
isnin nie ade midsem. doakan aku pls3? 
hee thanks :)

owh entry malam nie xtau nak ckp pe.
mintak maaf yeh kat sape2 yg call or meseg saye x balas.
sorry guys.
faa xde mood nak agkat call and meseg ngan sesape.
just nak bersendirian.
so that diri nie ley tenang siket.
yelahh kalau korg bace entry aku yg before nih, kan aku down sket en3.
hee but no worry guys.
im okay now :)
Thanks to Allah, ibu and my roomate, NAZIAH :)


everyting is okay :)




im okay now :)



owh aku tadi trdengar lagu ost adamaya.
'yang terindah'..
mmg indah ler lagu dier. haha
suke aku dgr. esp lirik die :))
wowww.
haha jomm usha lirik die nak3?
hee

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu



wah. bestnyerrrr. hee
blink2 sekejap hati aku..
hee lirik yg menarik :)


2 comments:

  1. kdg2 hati mrintih derita, jwa mnangis sdih.. Namun hakikatny khidupan xkan berubah, yg perlu berubah adlh diri kta yg mghdapiny... sbr ea :-)
    so welcom... syang kamu lbih.. huhuhuhu

    ReplyDelete