Monday, February 14, 2011

14 februari :)

salam.
heyp korang!
rase lame x buat entry. hee
yelah mane x nyer, dok pulun study calculus sebab exam pagi tadi. 
huhu
cakap pasal paper calculus pagi tadi.......
alhamdulilah! bole jawab paper tadi.
hee kasi suspen kat korang :)
thanks sgt3 to dr eddie yg bagi soklan yg memang nak bantu kitorg dapat markah tol!
hahaha
sayang manyak2 kat dr eddie lahhh!
kikikiki
(pasni aku nak qada' tido. hee letih lah bape hari wei. tido calculus, bgn tido un teros ingat calculus. huu)

happy! hee jom senyummm :))

okay. 
now nak ckp pasal harini, yang bertarikh 14 februari 2011.
mesti cepat je en kat minda korang "owh valentine's day!"
kan3? hee
yelah ape lagi en dalam bulan februari ni. tol x? 
tapi en kite sbgai umat islam xley menyambutnyer.
sebaik2 nyer jangan. okay people :)
even korg ade boyfren/girlfren unn, xyah lah gatal2 nak ajak boyfren ke girlfren korg sambut.
xde makne nyer unn.
kalo ye pon, bg hadiah?
alah bile2 korang nk bg unn bole lah, x semestinyer valentines jep.
haha tol kan3? 
so : say NO to valentines day :)
maybe kalo sekadar bg ucapan xpe kot, tapi jgn lebih2 okay!
nak lebih2, g kawen teross. haha
(p/s : aku nk kawen bile umo aku 25 t. hee gatal tol anak rashidi nie. bf unn xde. kuikui)

xnak lah valentines2. ape barang. hee :)


mood harini okay jep.
sebab aku dah berjaya menjawab paper tadi, so aku agak lega plus gembira :)
terima kasih Ya Allah atas kesempatan yg Kau berikan.
serius lah wei, kalo korg study je en. tapi x memohon kat Allah, no point jugak.
kan3? so guys take this as reminder :
"Prayer without study would be empty,
Study without prayer would be blind."
haa setuju x? hee
ingat yep anak2, 
ape2 pon kelemahan atau kelebihan yg kite ade semua dah di tetapkan olehNya :)
so renung2 kan dan selamat beramal! haha


esok pulak cuti maulidur rasul.
oyeaahhh xde clas! wee blink2 seronok. haha
tapi...
ramai org balik rumah, tapi aku x. sob3
hee bukan pe, aku balik jumaat nanti lah! haha
panjang sket. kuikui dapat jumaat,sabtu,ahad.
huu wee~ seronok.
serius rinduu manyak2 kat ibu and ayah :(
x saba nak balik. haha
sedangkan baru seminggu je pon. kuikui
gigih en aku x balik last week. huu
bagos tol anak rashidi nie. good3!
keep it up :)
sebab aku dah jnji x nak balik every week dah pasni. 
paling kurg unn, 2 minggu sekali.
haha yelahh kesian ibu aku hadap muka aku tiap2 minggu.
biar lame sket x balik. baru ibu winduu!
hee mwuah3. sayang ibuayah manyak2 :)

 mummy saye, ibu santekk :))

ni lah rashidi saye. haha merangkap bodyguard and everyhting lah. haha my ayah :)
lovelove manyak2.

okay people.
t tulis lagi new entry.
letih.
mau solat dan tido.
hee papai! :)




No comments:

Post a Comment