Saturday, February 26, 2011

muak

hey.
rase penat sgt harini.
badan x berape sihat sejak 2 hari lepas.
saye seleseme cikgu~
hehe!
serius weh aku seleseme x elok2 ag :(
plus skrg batok2 pulak..
makin terok lak tuh..
minum or mkn pape mmg x rase pape.
tawar je T.T
confirm nak demam.
aku tau sgt badan aku niehh.
need ibu now :(
nak balik..
tapi x bole balik. nak studyy.
doakan aku sihat wehh
aku nak midsem mggu depan nie..
nak study manyak2 lagi tok final.
mase depan jauh lagi 
haihh Ya Allah, berilah aku kekuatan..


hmm
skang nak ckp yg aku tgah x brp okay.
asal ek aku pantang ar kalo org kenal aku semata2 nak kenakan aku.
jgn main ngan aku derr.
aku mmg benci gile org bertaruh2 nie.
plus lagi2 kalo org x setia.
gatal merata2.
aku sepak laju2 baru tau.
maksud gatal aku tuh bukan yg pegang2 tuh.
tapi gatal dari segi panggilan.
haihhh
aku geram giler nie.
kadang2 bile aku mule rase bahagia sket, ade je yg x kene.
xtau lah kalau Allah nak bukak mate aku kan.
hmmm
mesti korg x faham enn asal ngan aku skang.
huhu aku un malas nak cite manyak2.
wat aku geram nak mampos jep =.=
serius tgah bengang.
kalo x, aku xkan tulis kasar camni.
haiyaaaa


okay now nak ckp pulak pasal someone lagi sorg.
pernaah mnjadi org yg sgt bermakna kat aku.
dgr kate skrg dh ade teman baru.
good lah.
saye bahagia utk awak :)
p/s : die cantik. happy for you.
die dah berteman.
aku bile ntah.
haiihhh penat sebenarnye nak layan mende2 nie.
sebab xtau org tuh ikhlas ke x kenal kite..
aku mmg lembap nak tau isi hati org.
ntah ar. kadang2 aku rase mende tuh, tapi aku x sedar.
plus kadang2 aku xnak perasan yg aku ade rase tuh sebab aku takot mende lame jadi lagi..
pelik en3? =.=

lagi satu nak ckp.
aku kan x suke kalo org bawak2 mulut.
lagi2 kalo mende tuh x betol.
kalo betol, thanks ehh gtau.
tapi elok aku xtau, dari aku tau.
sebab bile aku dah dgr, macam2 aku akan pikir tntg org tuh.
haihh benci betol perasaan camtu :(
skrg dlm hati nie macam ade satu perasaan yg indah.
bole lah dikatakan indah.
hmm
tapi ntah nak yakin ke x.
sebab rase mcm ade org yg lebih kenal die dari aku.
ape nie faa.
merepek lagiii.
serius lah wei, malas nak pikir pasal perasaan dah!
penat.
pusing.
sakit kepla.
rase nak lempang orang.
tq

aku penat.
aku geram.
aku rase cam dipermainkan lagi.
aku rase nak je ckp kat die : asal lah kau layan aku baik sgt.
aku xnak dgr khabar2 angin dah!
sukati korang lah.
jgn sibuk dalam hidup aku ehh.
muak.
menyampah.
kalo nak die sgt, pegi kat die.
jgn guna2 kan aku.
okay3?
gudnite people

1 comment:

  1. rilex k sabo3x dah muak kita cri perisa len lak ea,, t qaqa teman,, =)

    ReplyDelete