Friday, February 18, 2011

minta maaf manyak2


hey korang.
mood harini : sedih sket + nak mntak maaf manyak2 :(
Aku nk mintak and mohon maaf kat semua. Asal ntah rasa and naluri hati sangat kuat nak buat perakuan n permohonan ini. Mungkin ini jalannya kott ..
1. Atas segala penulisan kat blog ni sejak  mula tertulis sehingga post ini di post kan, bagi mana-mana pihak yang terkesan, terasa, sensitif atau tersentap ke ape, AKU MINTA MAAF. Ianya hanya sekadar satu tulisan untuk berkongsi dan meluah rasa, tidak sesekali untuk mencipta permusuhan.
2. Atas segala budi bicara yang tidak disenangi, tidak sopan dan tiada santunnya, AKU MINTA MAAF. Kadang-kadang yang percakapan tu nak dijadikan jenaka tapi kerana silap pembawaan kata-kata aku, ianya jadi tafsiran berlainan.
3. Atas segala lagak diri dan tingkah peribadi yang mungkin agak sombong, berlagak, ego, AKU MOHON SEJUTA KEMAAFAN. Memang diri ini sangat lemah dan tak sedar telah menyakitkan hati segelintir pihak.
lagi sekali aku mintak maaf banyak2. sepanjang hidup 19 tahun nak masok 20 tahun nie, x pernah rase sesebak ini dan sekehilangan ini. x salah kan nk mintak maaf. aku manusia biasa yg sering melakukan kesilapan dalam tak sedar. aku mohon kemaafan dari sesiapa pun :(
p/s : aku sentiasa sayang manyak2 org yg sentiasa bersama aku di kala susah mahupun senang. aku x pernah nak ambik kesempatan terhadap sesiapa. sekali lagi maaf kalau diri ini sentiasa menyakitkan hati kalian. 

No comments:

Post a Comment