Friday, February 18, 2011

mr kaka and attitude entry :)

hye korang!
semalam (17 februari 2011) 
mood : okay jep! :) hee
tapi before tuh meh cite sket sepanjang hari semalam nehh.
huuhu
pagi2 lagi dah kene g clas plus buat quiz!!
adehh naseb lah quiz open book. haha
actually dah prepare tapi soklan die awat lah putaq belit sgt.
pening nak jawab. cam nak guling2 je atas lantai. hee
pastu di teruskan dgn clas and clas lagi sampai lah kol 12.30pm.
seharusnyer class habis pukul 1pm setiap hari khamis.
tp tadi habis awal pulekk.
sebab, lecturer tu bg mase wat assignment yg die bg last week.
huu naseb lah aku dah siap.
so bole pulang teros. wee~


habis je clas, aku un ambik bus g ktm.
haha bukan nk balik kolej en3.
huu x lah, actually aku dah janji nk keluar dgn seseorg.
introduce 'mr kaka' :)
huu shiapakahh??
kuikuikui
adelahhh. sibukkssssss.
hahaha
okay sambong.
sampai ktm, mr kaka dah tggu. huu punctual! 
good3. saye sukee :)
then kitorg gerak g mid unn.
x jaoh nerr.
huu dgn muke penat dr clas nyer, masham tol aku nih! haha
owh harini en aku pakai baju same colour ngan mr kaka !
ish3. tiroo je mr kaka nie. huu
tp sejujurnye en kitorg x plan unn. 
haha pelik en3 =.=


so sampai mid pe lg. makan time!
wee seronokk~
kami2 serbu kfc. nyummy2.
thanks to mr kaka :)
owh yer. kitorg g tgk movie gak!
cite "the mechanic"
best wehh! 
actually mole2 wa unn cam tamau tgk.
sebab tatau cite pasal pe en.
then mr kaka beli tiket. and tgk jelahh.
hahahaha
cite yg a bit slow, tapi mmg best :)
skill pembunuhan yg terbaik. hahaa
4 stars to THE MECHANIC !
(tepuk3)
*-*


p/s : tadi aku dapat hadiah dari mr kaka!
hee comell tau2. sukee sgt. tenkiuu manyak2 :)
dapat bear turtle. wane pink. hee
jgn jeles tau3. kikiki
thanks lagi kat mr kaka! 
^-^


okay stop and tamat cite wa outing2 ngan mr kaka :)
skang en nak cakap pasal attitude.
hmm korang tau x, harini aku rase cam ade x kene.
ade lah sesuatu yg jadi. haihh
(wa xmoo cite.personal)
attitude yg aku nak cakap nie confirm2 lah pasal perangai manusia di bumi nie.
kadang2 kan, ape yg kite buat kite x sedar tau.
kadang2, ape yg kite lontarkan tuh menyakiti hati org lain.
kadang2, ape yg kite ekspresi kan, membuat org lain terasa hati.
haishhhh

tapi pada aku, selagi aku masih boleh dah teros bersabar, aku akan sabar :)
aku x kesah lah what people do.
sebab itu hak individu kan. 
tapi aku jugak manusia biase kan.
kadang2 mungkin aku dah cukup bersabar dgn perangai segelintir pihak, sampai aku terpaksa cari penyelesaian sendiri.
tapi aku lebih suke biar org tu reda dulu then baru start balik everything :)
cuma come on lah.
why dont kite give and take je?
kan.. attitude jugak tuhh.
kadang2 kite kene selalu mengucapkan kata2 maaf WALAUPON bukan salah kite.
sebab kalau bukan kite yg mulakan, sape pulak kn. hmm.


lagi satu.
sebenarnye kan kadang2 org yang paling rapat 
and 
kite anggap segala2 nye tu lah yg selalu wat kite makan hati and terasa.
kan?
erm kadang2 yerr. aku x ckp setiap mase :)
pada aku, bila aku start berkawan dgn seseorg, die dah jadi sebahagian dalam hidup aku.
orang yg bermakna selain dari family aku.
so confirm2 lah aku akan jage die sebaik mungkin :)
plus sayang die manyak2. 
tapi susah jugak kn kalau die sendiri xnak kite ade dalam hidup die.
kewujudan kite pon die sedar bile die xde tmpat lain untuk mngadu.
die x sedar kadang2 perangai die wat kite makan hati sgt.
tapi ape yg kite fikirkan :
"owh xpe. die mmg camtu. aku x kesah :)"
tapi sebenarnye hati luka lagi sebab perlakuan die.


kadang2 luka tu makin bertambah, cume kite yg menidakkan nye.
bile die senang, die jarang ingat kite.
tapi kite ingat die sepanjang mase.
dalam senang apatah lagi susah.
kalau nak keluar, kalau nak mkan. 
mesti kite nak same2 je. kan3?
T.T


haissh.
sudah3. 
kang nangis laju2 pulak akuu.
so now dah release.
at least dah luah sket pe yg mgganggu minda ini.
thanks people2 yg mmbaca blog ini :)
sayang anda manyak2!
mwuah3 :)

p/s : 
  • Berlaku baik terhadap orang lain sebagaimana anda suka diperlakukan. Sekiranya anda menghormati orang lain, orang lain akan menghormati anda :)
  • Tiada sesiapa yg sempurna. setiap orang mempunyai sikap2 aneh dan kecacatan. Dan menerima kecacatan satu sama lain merupakan kunci persahabatan yg terbaik :)
  • Komunikasi sgt penting. sekiranya ada sesuatu menjejas fikiran anda, beritahulah :)









No comments:

Post a Comment