Friday, April 1, 2011

semangat budak nombor!

hyee korang!
semalam 31st march 2011.
harini 1st april.
april fool people!
sape kenakan aku siap korang!
aku masak sekor2 nantiii.
owh nak cite sikit.
semalam pagi2 aku n membe2 aku semangat g jogging!
lokasi : stadium ukm.
oyeahhh makin slim ahh aku pasnii.
=____________=
hehe jgn jelesss tau2.
nak ikotkan kitorg sepatutnya kuar kol 6.30am.
straight after solat subuh.
solat tetap solat derr.
solat itu tiang agama :)
sambong
tapi di sebabkan faktor katil yg kuat xnak lepaskan kitorg
kitorg kuar jogging dekat kol 7.15am.
hehe okay pe, belom kol 10am en3.
haha!
yg join pagi tadi addin, titi, wawa, nunu and me!
huhu poi and naz ade tapi dorg lewat sket.
tidoooo je keje!
ish3.
p/s : poi bawak tali skipping! chumell jerr. huu

so sampai stadium aku rase nak cium je track tuh!
sumpah lame giler x masok track.
giannn wehhh =.=
teringat zaman2 jadi runner dolu. huhu
first sekali kitorg start warm up yg di conduct oleh nunu :)
after tuh pe lagi, jogging keliling stadium lah derr!!
kitorg nak buat at least 6 pusingan.
tapi last2 jadi AT MOST 6 pusingan.
hehe ponat den!
yelahh dah lame weh x berlari.
tapi memang best!
teringat zaman dolu2 aku mmg ske masok track!
after habis posing2 stadium uhh kitorg men skipping pulak!
hehe cam anak2 kecil.
haha comel2 jer semua.
kuikuikui
pastu kitorg mule lah ambik picta!
banyak wehh.
yg letih nye ambik gambar, bukan berjogging!
haha :)
tapi sumpah aku happy tadi.
habis je jogging, kitorang lepak cafe.
haha makan roti bakar and karipap.
rugi jek jogging!
kuikui
eh okay lahh mkn roti je tauu.
dari makan nasi lemak ke. ish3 mmg berlemak!
haha
 

malam sebelum tu  en3 aku kuar g kajang!
hehe tetibe kitorg rase nak mkn kat luar.
gigih x gigih en naik lah bus rapid.
nak sewa kete unn nak gune kejapp jerr.
bazirrrr jep.
haha lepak sate Hj Samuri kat kajang uhh.
thought nak mkn sedap2 ahh.
hampehhh jep.
x sedap mane unn.
sate die lak macam x masak jep??
rebus je ke ape.
aihh wat panass je semalamm.
staff dah ar x friendly.
agaknyer aku kena buat class ajar org nak senyumm lah.
haha
kemerengan dah bermulaaa
budak nombor sehat2 wehh! haha

oyeahhh geng2 budak nombor KKM :)




ambik gambar before ke kajang. hehe love u guys manyak lah girls!



ni lah satay yg x bape sodap uhh. tp aku tgk wa mkn laju jerr?? hehe!




nyum2 satay! jgn jelessss~



 shawl everyoneeee!




moncong ikan buntal. haha sayang titi :)

okay done update utk semalam dah hari ini.
aku sgt letih harini.
hehe.
do takecare people!
papai 

No comments:

Post a Comment