Wednesday, April 6, 2011

buhsann jap

haha.
first nak gelak. 
sebab aku cakap je aritu last entry.
sebab tension sudahh.
haha
saje nak tulis2 je.
buhsannnn jap.

owh aku sebenarnya nak introduce background music aku nie haa.
dengar lah yerr.
nashrin : fobia cinta :)
lagi satu, aku xnak fikir ape2 dahh tentang perasaan lah.
setiap kali datang, ade je x kena!
menci3!
sangat sedihh.
nak kate fobia, x jugak.
aku happy ade seseorang dah dalam hati nehh.
tapi aku xnak start pape sebab masih takot.
haha skrang unn aku de gak ahh rase cemburu uhh.
hmm ntah lahh.
so jomm hilangkan perasaan nie!
tapi bole ker??
sebab die dah ade dalam hati nie :(

pasal preparation study pulak.
alhamdulilah dah hampir cover semua.
tggal buat exercise banyak2.
aku study kat rumah jep.
weekend nie balik college.
memandangkan nenek aku un x bape sehat.
so pape, aku yg harus bawa nenek ke klinik :)
baik nyer cucu nie.
hehe :)
okay lahh.
nak sambung study.
doakan aku final!!
papai people!

p/s : what u guys say kalau sblm tido kite ingat die, bgon tido ingat die? pastu cepat2 grab phone kalau2 die meseg. tggu je. tapi kadang2 ade je mende2 yg kite x ske berlaku. yess die x salah. tapi aku rase nak debik2 je. hehe okay luahan perasaan jap :) papai!


No comments:

Post a Comment