Sunday, April 10, 2011

morning semua!

morning people!
harini last day kat rumah.
and ade discussion jap lagi.
esok final start.
exam aku start 11 april sampai 25th april.
tapi banyak gap!
huhu serunokkkk.
1 whole week gua study kat rumah derr.
sebab kondisi nenek yg x brp sihat.
kena jago beliau yer kate ayah aku.
huhu
alhamdulilah nenek dah nampak okay :)
mesti homesick nanti!
tu lah lame sgt kat rumahh.
rase xnak balik jerr :(

harini kena tambah sket preparation nak exam.
dalam kol 10am nie balik ah kolej.
balik awal bersebab.
 hehe :)
rindu kat roomate aku.
kesian die dok sorang2.
hehe
sorry sayang!
jap g faa bawak balik makanan eh3.
hehe :)
balik nnti aku nak wat calculus lagi sket.
then nak tgk algebra balik.
err sebab semalam aku langsung x pgg die.
kesian die.
hehe stats pulak agak ah lame x pgg.
hehe saba eh mr stats, t saye pgg anda :)
doakan kejayaan aku and rakan2 yer?
sejujurnya memang tgah sgt takot now :(
buat sesiapa yg faa x balas meseg or angkat call uh,
mintak maaf yer.
tapi faa x pernah lupa kat awak lah.
tau! ingat tuhhh :)

owh nak cite sebenarnye en dalam gian2 aku tgk wayang,
aku nak giler tgk cite KARAK.
sape2 nak tgk ngan aku x nanti?
hehe tp aku un xtau kuar bile citer uhh.
nak tgk sgt sebab ade SHAHIR~~~~
err sukeeeee die sangat!
menantu ibu aku wei!
haha

haa nie poster die. owhh keluar bulan mei nanti. hee yeay! exam is over. soo bole tgk :) 

haa nie bf saye : shahir. die hensem en3? hehe

tapi yg tgah hot cite seram kat wayang now
is SENJAKALA.
memandangkan aku kat umah en, haritu aku tgk ler thriller die.
the making of die un tiptop!
tapi die kuor 14 april.
time aku ngah exam lak 2.
hmm so kite g pas exam.
serius nak tgk!!!
haha ade seseorang yg selalu tgk movie ngan aku.
this year banyak giler movie aku tgk ngan die.
haha thanks yer!
menemani faa selalu :)
tp xde pape okay.
aku kawan ngan semua orang :)

nie pulak movie SENJAKALA. anyone? jomm weh!


okay lah.
nak siap2 balik.
bye2 people!

p/s : xsabar nak habis exam! aku nak start keje kat tempat lame. oyeahh rindu nak keje balik :) wait for me ye rakan2 di tempat keje! 



No comments:

Post a Comment