Saturday, April 23, 2011

nak semua nie laaa

hello guys!
yeay update lagi. haha
buhhsann jap.
bape hari nie asyik tgk titas!
haha gigih enn aku.
kuikuikui
dalam dok menelaah si mr titas tuh aku teringin manyak mende pulak.
huhu 
sekarang 'mengidam' aku dah start balik.
err macam2 nak mkn nehh.
plus macam2 nak buat utk menyenangkan hati.
soo after last paper next week i'll makesure i'll get all this!
oyeaahhh

  1. main thing, nak tk citer 'senjakala'. bulan 5 nanti aku nak tgk 'karak' pulak!
  2. bowling time laa! lame sungguh x bermainn. sob3
  3. nak shopping shawl! 
  4. nak makan kat old town. nak nasi lemak die + strawberry float! nyumm2. lagipon aku kena bawak besties aku ke sane. hehe dah janji nk belanje diee. tapi bile erkk nak g? hmm =.= 
  5. nak makan waffle kat A&W!  
  6. nak makan new york cheese cake kat secret recipe! sedaaapp nyee
  7. nak beli purse baru laa rase2nye. huhu ayah! plssss
  8. nak kasot flat baru. dah tgk kat vincci harituh. hehe 
  9. nak buat gelang nama yg baru. oyeahh kali nie nak letak nama ape pulakk ehh =.=
  10. nak reunion dgn kawan2 lame laaaa. rinduuu sgt3!
 nasi lemak old town! nak cepat3 :(

 strawberry float old town superb!

 waffle yg aku nak giler sekaranggggg. A&W made :)

cheese cake fav! kat secret recipe :)

banyak lagi nak buat and makan!
tapi xnak state sumeee.
hehehe 
nanti bile dah wat, baru aku state ehhh.
okay people.
do takecare.
malam nie konsert AF wehh.
aku like AZRI n ERUL manyak2!
hehe gatai.
Jom AFUNDI dioranggg!

p/s : xsaba nak usha restaurant2 utk reunion nanti! dua dari nye ialah Haven Restaurant kat Hulu Langat and second, Yankees Hut, Kajang. Hopefully everything smooth. oyeaahh x saba lah kan3 mardsapie mard. hehe :) owh aku jugak tgah berbelah bagi bile nak start keje! sebab masih nak rehatt. hehe tapi boss dah offer suro masok? err confiuss =.= 

2 comments: