Sunday, April 10, 2011

saya homesick lah :(


hye people.
hai lagi.
erm.
okay.
sumpah aku ngah homesick.
gatal en?
sedangkan baru pagi tadi sampai kolej.
damn lah!!
erm mggu final exam x bawak lappy kat kolej.
soo aku guna lappy roomate terchinta.
tapi kejap je.
sebab aku ngah x betol nie pas discussion ngan sifu aku tadi.
hmmm
mood skang : rase nak nangis laju2, nak balik rumah!
:(
asal ntah.

tadi sampai kolej okay je.
then aku start study and discussion.
pastu pas habis discussion aku wat lah bbrp latihan soalan.
pastu tetibe aku rase sayu.
sedangkan baru je sampai.
tu lah. lame sgt kat rumah!
homesickkkk :((
pastu dalam mood tgah sayu2, roomate terchinta aku belikan aku ice-cream!
nyummy.
hilang sedih jap even die belikan aku ice-cream ade kacang.
errr sorry yang, faa x mkn kacang lerrrr~
pastu aku sayu balik.
wuaaaaa i need my ibuuuuu.
nak balik bole x??
sape nak teman aku??
hmm!

pasni nak cepat2 exam pastu nak cepat2 balik.
aku mmg manja.
so what?
aku mmg sayang gile kat ibu aku n ayah aku.
well everyone loves their parents en.
hmmm
sorry teremosi.
faa, sabar yep2.
next week habis exam balik lah yewww!
huhu
lagipon choclate aku tertinggal kat ruma!
hishhh mesti akak aku makan t.
x unn, si daos uhh.
hehe the only brother of mine :)
tgk, dah rinduu korang.
haiyaaaa manje betol anak rashidi nie en3.
bile nak matang sket nehh?
huhu
okay lah.
mlm t nak sambong study lagi.
ibuayah, doakan faa yep!
sayang korang berjuta2 ciuman!
hehe

p/s : giler laju wifi kolej aku! haha first time guna roomate nyer username sebab aku x pernah un wujudkan wifi sejak aku kat kolej nie! haha yelahh dah ade broadband en3. huhu. tapi minggu nie semua xde ngan aku. lappy and broad dua2 kat ruma :(

No comments:

Post a Comment