Sunday, March 6, 2011

rest jap from tutor

hey u guys.
skang kol 5.04pm.
kalo ikot jadual aku harini, patutnyer tgah siapkan tuto stats aku.
haihh tapi mmg penat ah en, aku buat2, xdpat jwpn.




nie yg nak give up nie.
haihh rase nak nangis je laju2 T.T
naseb lah tutor calculus x sepening stats. huhu
assignment alam done.
assignment stats on the way.
hehe come on.
harini nak completekan stuff2 neh.
lotih den!
this week aku ade 2 exam midsem yg terakhir.
ya allah, cepatlah habis mende2 nie.
serabut der =.=
this coming tues exam algebra.
next, alam & manusia on thursday.
wish me luck people!
oyeahhh :)

tgah2 dok buat tutor tadi ade sesuatu yg tetibe dtg kat minda aku.
hishh gangguan2.
kadang2 en aku rase hish asal lah aku ambik statistik.
huhu yelah bile dah buntu nak wat tutor, mcm2 en ko nak fikir faa!
hishh x elok betol.
huhu xdelah. aku terpikir jep.
pernah x korg nyesal ngan ape yg korg buat?
aku xckp aku nyesal. aku mmg suke nombor2. soo wajar lah saye ambil bidang math :)
hehe
kadang2 bukan penyesalan dlm pelajaran je.
dalam kehidupan pon.
kadang2 mesti kite ade rase nyesal x buat nie, nyesal xgtau die.
kan3? haha
(cam ade pengalaman jer?? erkk)
hehehe
manusia en. lumrah hidup. normal derrr :)

lagi satu mende.
kadang2 kite hidup nie xley nak puaskan ati semua pihak.
selalu ade kekurangan.
itu perkara biase.
x semue org berfikiran dan sependapat dgn kite.
betol x?
cume kadang2 kene fikir perasaan org jugak.
tp kalo ko dah jage, and die still camtu. dah. xyah jage dah!
hehe jahat aku. huu =.=
kadang2 pernah fikir x, betapa kasarnye tindak tanduk kite kat org?
kata2 kite ke?
kan. so u guys better behave yer.
hehehe sesetengah org sgt sensitif perkara2 nie.
(termasok aku kot =.=)
jgn smash org tanpa sebab. jgn bg tanggapan negatif cepat sgt okay.
bak kate kawan aku "always think positive.everything gonna be alright."
thanks for the advice. haha

owh. nak gtau pasal dinner semalam cket.
semalam en aku attend dinner kolej aku.
tema "BLACK PEARL"
konsep elegan. fuhh!
memang semue santek2 dan hensyem2 belaka.
hahaha
mantop habis semua. oyeahhh 
tp xmanyak ambik gambar :(
sebab pale aku pening suddenly.
rase nak lelap je.
soo gerak teros.
ade lah a few pictures tp x banyak.
p/s : thanks manyak2 to my sister yg make up kan! tip top lahh.
t saye kawen, awak jadi mak andam yer! oyeahh jimat budget. haha
nak tgk hasil make up die? hehe malu aku =.=



xnmpak sgt. sebab aku un xtau nak pose camne. hehe malu =.=


mak andam saye yg tepi sekali tuh. hehe thanks anyah :)


dalam dok tulis entry nie, tetibe main lak lagu fav!
omg rase nak pengsan.  
haha kalo korg nak tau, sekarang aku tgah in love gile dgn lagu anuar zain.
"sedetik lebih"
lagu nie kalo x silap tema filem "hikayat merong mahawangsa."
serius wei lirik lagu die cukup mendalam.
huhu mesti berbunge2 enn kalo bf korg bg kat korg.
haha malangnyer sy tade bf.
siape lahh enn nak bg lirik tu kat aku. confirm ah tade! haha
so bg je lagu tu kat diri sendiri. sob3
sedih jep. haha xdelah.
x touching unn. dah bese :)
jomm intai2 lirik die. huhu

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...



nilah cite terbitan KRU tuh. 
HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA


rase nak tombang weii dgr lagu neh!
haha farra, stay calm. huhu
excited lebih.
confirm ah wa nak tgk movie nie.
huhu can't wait.
(even aku xbpe minat layan cite hikayat2 sgt =.=)

baiklah.
tu je nak tulis.
nanti aku tulis lagi eh entry2 baru.
huhu
nak solat dolu, pastu sambong study!
papai korang.
^-^








No comments:

Post a Comment