Friday, March 18, 2011

kami budak nombor okeh :)

hello u guys!
wahh letihnye aku harini.
even harini free from class.
huhu seronok!
sebab tu tido lame2 tadi. hehe :)
ingat pagi tadi nak balik rumah jap.
rinduu ibu! hee
tapi terlajak tido.
sob3 sedih jep.
sebab mlm tadi aku tido dekat kol 4 wei!
haha cer teka ape lah aku wat en3.
hahaha
mlm tadi kol 9pm aku ade discussion ngan membe2 baik aku.
study statistic. tajok Bivariate Distribution.
mesti x tau en3??
haha hanya budak2 nombor yg tau :)
pastu kitorg stay ah sampai kol 2 lebih.
tapi study habis lebih kurang kol 1 lebih je.
pastu mule lah kitorg ber modelling!
haha amek gambo lerrr.
kuikuikui


 study dulu. focus2!

kami lah budak2 nombor di ukm :) 

 kemerengan dah start cket. haha

 comelnyer semua! i loikeeee <3

 tibe2 je focus balik. haha mmg x betol dah. ngantok der!

introduce (from left) : addin, nurina, faa, wawa

 sentiase bersama kalkulator. haha

 faa : macam nie lah nunu.
nunu : hmmm??

 KAMI BUDAK NOMBOR- actuary-stats-math-

 p/s : sayang you guys manyak2! nak hold korg ketat2 dlm hati nie :)

adin : lahh camni jelahhh..
nunu : jap2. aku kira lu..
faa : ermm aku rase ade jln lagi senang nie..
wawa: bukan yg nie integrate dulu ker??

zZzZzZz 
balik bilik tido lah wei.
ish3 ade ke tido kat kafe. haha


tgk lah gelagat kitorg.
bile dah stuck, xdapat jwpn betol, lain yg jadi.
haha rutin budak2 maths.
jgn pelik okay2.
hahaha
owh special thanks to photographer kitorg mlm tadi.
"PHYZUL AZRIE"
oyeahhh 
sayang anda manyak2!



No comments:

Post a Comment