Sunday, March 6, 2011

rindu blog!

hye korang!
wah rinduu kat blog kuh! hehe
harini letih. haha
seharian membawa kakak2 ku merata2.
dr semalam ag. haha
tapi yg bestnyer dapat present and cake dr dorg!
mmg terbaiklah. tq2 :)
love korg much2. mwuah2!
yg terharu giler nye, adek lelaki aku bg aku baju sempene beday!
serius cantik sgt.
mmg taste aku. wee alang suke sgt3 adek!
tq soo much <3
plus die bg ferrero rocher. tp sory loh sy xmkn choclate itu :)
so diberi kat roomate tercinta tadi :)
haha sebab aku menci choclate berkacang!!
=.=

baru je pulang dari dinner kolej.
menghantok gile. haha nak tido awal.
esok aku nak study and complete kan tutor :)
baik en3?
well dah 20 tahun en3. kene ler berubah! hehe
owh actually entry nie aku nak sebut sket pasal sesuatu.
haritu membe aku, addinadina ade bg satu link notes FB.
die suro aku hayati.
hehe aku un ratap ler notes tuh.
tersentuh weh.
meh aku shareayat die sket2. hehe
bace jom3.

“Jangan terlalu baik, saya akan merindui awak.”
“Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai awak.”
“Jangan jadi terlalu rapat dengan saya, saya mungkin jatuh hati dengan awak.”

“Jika seseorang yang hadir dalam hidup kamu tapi atas sebab-sebab tertentu dia terpaksa pergi.. jangan terlalu sedih. Terimalah kenyataan, sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu. Masa akan menentukan segala-galanya. Jika dia ditakdirkan bersama kamu, dia akan kembali. Kembali pada kamu.”

“Adalah lebih baik untuk berani mencintai walaupun akhirnya anda akan kecewa daripada tidak mahu mencintai kerana takut akan risiko mencintai.”

“Jangan putus asa apabila terdapat saingan dalam percintaan. Adalah lebih baik untuk anda mencubanya atau anda mungkin akan kehilangan orang yang anda sayangi selamanya.”

“Salah satu perkara yang paling indah dalam hidup ini ialah memberitahu kepada orang yang anda sayangi betapa penting dan istimewanya dia kepada anda.”

“Jika dia boleh terima anda seadanya, dan sanggup menerima kekurangan anda dan masih sanggup bersama anda dan lebih menyayangi anda, maka anda adalah orang yang paling bertuah kerana ada seseorang yang mencintai anda seadanya anda.”

“Mencintai dan dicintai perlukan keberanian. Keberanian untuk terus mengekalkan rasa cinta itu. Seterusnya diikuti perasaan keikhlasan untuk menerima orang yang dicintai seadanya…”

“Bila diri dicintai.. Dia pasti akan berusaha untuk ada…sentiasa ada bersama.”


best en3!
hehe paling suke:
Adalah lebih baik untuk berani mencintai walaupun akhirnya anda akan kecewa daripada tidak mahu mencintai kerana takut akan risiko mencintai.
aku dah merepek malam2 nie.
sebenarnye aku dah niat nak tulis lame entry nie.
tp x berkesempatan.
hahaha soo mlm nie jadi jugak.
even aku tgah ngantok gile =.=
owh thanks manyak2 to addinadina!
hehe great notes darl :)





p/s : dinner tadi okay lah. not bad. tapi cam ade kekurangan sket. papepon, tahniah crew2 dinner! sedap dessert tadi. hehe :) jugak nak say "happy annivesary 24th ibuayah!" love you guys sungguh manyak2. sorry xdapat celebrate together. sentiase mendoakan kalian ibuayah :)

No comments:

Post a Comment