Wednesday, March 16, 2011

bonda ku tersayang

hello guys.
harini aku agak letih.
tired,tired,tired.
tapi still, kena study jugak.
final dah dekat, so mood worry dah sampai =.=
owh tadi ibu aku call.
rinduu sgt dgr suare ibu.
sedangkan baru 2 hari ibu x call.
plus baru je balik rumah haritu.
hmm. tp sukati aku ah en nak rindu ke x.
she's my mom. 
got problem with that? huh

saya sayang awak Pn Khairiah Hj Khalid :)

mase borak2 ngan ibu, tetibe rase nak nangis.
rase cam jaohh sgt ngan ibu.
err nape nie faa??
i wonder why :(
i just miss her damn much.
rase nak balik, peluk ibu ketat2.
sayang ibu terlampau manyak2.
this is for you ibu :)

Ibu.
Kau seakan mendengar tangisanku yang tersembunyi
Tetap menghantar pesan nasihat
Walau “jangan risau ibu” ku ulang berkali-kali
Terasa seakan pintu langit terbuka
Dikau wakil daripada Ilahi
Menyentuh sayang hatiku
Saat semua orang menyatakan aku kuat
Dikau wahai ibu yang hanya mengetahui anakmu ini
Bermesej-mesej kau hantar sebagai penenang hati
Seakan tangisku yang tersembunyi kau dengari dengan jelas sekali
Setiap kesusahan itu diiringi dengan kesenangan,
Ku ulang jangan risau ibu,
Lepaskanlah tembakan-tembakan doamu kepadaku
Jangan kau hentikan layangan kasihmu padaku
Tersenyumlah ibu
Bahagiamu bahagiaku :)


aku ingat lagi.
ade satu lagu yg aku tujukan utk ibu aku mase hari ibu beberapa tahun lepas.
lagu 'SEMPURNA' by Andra and The Backbone :)
aku ingat lagi aku dendangkan lagu nie kat ibu, even suare aku x ah sesedap mane kan.
menitis air mata aku saat nyanyikan lagu nie.
lirik nye cukup mendalam bagi aku.
ibu, faa betol2 rindukan ibu :(

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu
Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu
Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna 
Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus semua sesalku.

Love ibu manyak2! 
nak pelok ibu ketat2!
akan sayang dan cintakan ibu kuat2!




No comments:

Post a Comment