Wednesday, March 16, 2011

bila aku dah mula sayang

hey korang!
wah rase cam bersawang je blog aku.
huhu sumpah winduu. manyak2!
dah malas nk on FB sgt.
kene practice kurgkan. haha
sebab nnti ayah tarik lappy dgn broadband2 aku skali!
sob3. nak final kn :((
tp skrg xnak sedih2. nak happy2 jer.
sebab mood aku sedang sgt happy :)
thanks coz u make my day.
sayang lebih lah!
huhu wonder shiape en3?
kuikuikui xbole tau. 
aku je tauuu. kikiki :P

aku nk gtau something.
kadang2 dlm hidup nie x semue bende kite berani nak buat and luahkan.
aku lah salah sorg dari itu =.=
kadang2 bila hati dh suka, susah pulak org 2 nak paham.
bila hati makin sayang, dia pulak makin jaoh.
lagi satu, xnak ckp sebab takot kite bertepuk sebelah tgn.
camne kalo die gelakkan kite?
adehh susah nyee!
sekarang en aku admit aku dah suke kat seseorg!!
mungkin sayang jugak. 
err =.=
serius weh!
aku risau giler kalau xdpat meseg dia. haha
plus agak bengang kalo meseg aku di reply lambat, atau x dibalas langsung!
menci :(
tapi ooopsey camne ley camtuhh.
aku un x sedarr =.= hehe
but nice to have this feeling back :)
bila aku dah kata sayang, aku xpernah tipu.
aku jugak selalu ingatkan , tlg jgn pergi saat aku dah mula sayang.
haha puitis en3. bagoss gile lahhh. kuikui
tapi ada beberapa pendirian dalam diri aku bile aku dah mula sayangkan seseorang :)
meh aku share.

1st: Akan sayang dia dgn hati, bukan dgn perasaan.
Sebab kalau kita meletakkan sesuatu perhubungan atas dasar perasaan,
ianya akan gagal sebab perasaan bole berubah dari masa ke semasa. 
kan?

2nd: Akan sayangi dia seadanya. 
Dia sememangnya seorang yang istimewa dan biarkan ianya kekal begitu.
Macamane aku kenal dia, macam tu lah diri dia bila bersama aku :)

3rd: Sentiasa yakinkan diri aku akan keistimewaan dia.
Jangan mengharapkan kesempurnaan dari dia. xde satu manusia pon yg sempurna di muka bumi nie. 

4th: X kan berjanji menyayangi dia untuk selama-lamanya.
Selama-lamanya mungkin akan berakhir keesokan harinya, tapi aku janji akan menyayangi dirinya seolah-olah setiap hari itu adalah hari yang terakhir untuk aku and dia :)

5th: Belajar dan bersedia untuk kecewa
X semua hubungan menjanjikan kebahagian en3. Ibarat bila dah mulakan sesuatu hubungan, kita rela menyerahkan hati kita untuk di lukai. Tapi as long dapat manage relationship dgn baik, xkan pernah ada maksud 'kecewa'.



Kenangan lepas banyak ajar aku. 
Kadang2 rasa dah penat je nak rasekan semua tuh wei. 
tapi kita kena akui gak, kita x bole halang perasaan tu dr datang. 
X perlu cari, dia akan datang dengan sendiri :)
okay mata dah kuyu.
mau tido dahh. 
papai people!

p/s: rinduu weh nak dpt meseg good morning dr dia! haha. dah lame gak dia xkejut aku. merajok ke ape? huhu  




No comments:

Post a Comment