Thursday, December 23, 2010

happy birthday sepet! :)

h.a.p.p.y b.i.r.t.h.d.a.y sepet !! 
nie khas sgt di tujukan kat bestfren aku yg namenye AHMAD AKRAM ZULKIFLI :) Aku panggil die sepet sebab die sangat sepet. hahaha anakkk jeponnn. Harini 23rd december 2010 harijadi am yg ke 19 taon!! (owh, org panggil die AM jep. huu). org lain semue dah masok 19, die baruu jek nak rase. kuikuikui. (*jgn marah am! hee). Meh aku citer sket pasal am nie. Die nie bestfren aku dari high school lagi. Even bukan dari kecik or dari perut ibu and umi kitorg, tapi kitorg mmg close. huu. Banyak sgt pasal am yg org x tau, tapi aku je tau. haha (*yeke am?? hehe jeng3.). Start dari form 2, kitorg satu class and jadi normal friend sampai lah jadi bestfren till now. and forever. Tapi x semestinyer die bestfren aku, kitorg close, aku ngan am x pernah bermasam muka. haha. dulu masing2 memang kuat merajokk. x matang lagi, biaselah! hahaha. Aku ingat lagi kejadian yg palinggg buat aku marah time form 2. sampai berbulan jugak lah aku x tegur die. huhuu. Semua tu sebab die kutuk sambal nasi lemak yg aku masak time Kemahiran Hidup ERT mase form 2 tu pedass gilerrr. aku rase die tipoooooo jep. haha. Die suke sebenarnye. kuikuikui. (*perasaann gilerr aku). haha. And banyak lagi hal yg kitorg always share same2. Tapi xkan aku nak cakap satu2 kan. huu. Korg un mesti xnak tau. Kang lari lak dari title post aku ni haa. kuikuikui~

okay lah.dok sebok potpetpotpet, jomm tgk gambar bestfriend aku nie :

 introduce people : akram zulkifli. muka die cam jepon kan3. haha sebab tu aku panggil die sepet :)

 haa nie time aku ngan am kat taman dekat tuition centre kitorg. haha am ni mmg aktif giler sport. Asal lumba lari ke, bola ke, mesti muka die. hehehe 

 ini pulak gambar kitorg kat rumah am. time raya last year kot. sempat bergambar. haha <3

nie time kat bowl. kitorg mmg giler bowling! haha selalu fighting2. huu tapi am mesti kalh ngan aku. betol x am? hee :)

haa dah tgk kan3. okay lah aku nak bg ucapan kat bestfren aku nie sket. eh3 bukan ucapan tapi nak wish die sikit. hehe

dear am, happy birthday!! semoga panjang umo yep2,murah rezeki and dirahmati selalu. aminnnn. hehe sorry im not there with you on ur birthday. nanti kite celebrate okay. have a nice day yep2. tentang hadiah, nanti paen bagi yep2. haha kalo x bagi pon bole kan3? am kan dah beso. huu (*jahat tol aku nie) haaa ni haa hadiah2 yg i dah sediakan. mesti u sukeeee. hee : 


 cupcakes! paen buat nie. hahaha (pecaye tau2. huu)

 flower for youuu :)) selalu am je bg paen bunge, soo this is for you. haha

birthday cake! nyummy2

choclateeeeee! wee sedaaapppnyerrr. nah ambik. free je x yah bayar. huu

dua gummy bear. comel kan3. nie hadiah paling bermakna tau2! paen and akram :) haha

okay.cantik x hadiah2 tu? mesti suke kan3. haha. kidding je keh. nanti paen bagi u present. dont worry. x pernah lupe ponn! hahaha okay lahh sepett, saye doakan awak berbahagia di hari bahagia nie (cam am kawen lak! haha). Make a wish tau2. budak kecik! hahahahahahahahaha. <3



HAPPY BIRTHDAY TO YOU, 
HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY,
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU.. SEPETT :))

with love;
farra :)

1 comment: