Sunday, December 5, 2010

5/12/2010 : PENAT wei !!

Halo people!

haha ade gambo sket. chic,aku,along ayue.adek ade,tp die yg tlg snap pic nie.kuikuikui

Nie nak story mory sket.haha.
Faa baru balik from kl. actually ade urusan cket kat Central Market or org selalu sebot CM. huu.Lame giler x pegi sane! haha. Nie nak story pasal journey harini. kekeke. Dari rumah tadi dekat pukul 12 tgahari. aku pegi dengan kakak aku si AYUE a.k.a KEMBAR aku, adek and membe terbaik,Syikin. haha. harini terpaksa drive sendiri sebab ayah TAKNAK hantar!! adeh, malas betol nak bawak kete g KL lagi2 hari ahad. confirm jem gilerr der! Nak xnak, kena lah drive, xkan nak naik bus. huhu panasss kot. kuikuikui (*mengade jep sebenarnye. haha).

On the way g CM tadi, memang jem giler start dr midvalley tuh. ingatkan sebab ramai org nak g mid, tp rupe2nyer jalan hala ke KL yg jem terok.adeh. benci tol lah jem2 nie. tensionnn!! haha. what 2 do, aku yg bawak kete, aku lah kena sabo.huhu. Aku ikot jalan ke KL Sentral sebab jem terok lah. Soo sampai kat brickfields tuh, jem la jugakk sebab traffic light je pun. Dok tgah tggu traffic tu tukar colour hijau, nampak lah ade 2 3 bus rapid kat sebelah kiri aku. huii nie kalo TERkene kete aku, mati weii. huuhu. tp nasib x kene kete aku, TAPI terkene 1 kete Getz kelabu depan aku tp tepi sket. ade bus rapid tu masok simpang kiri, kepala die lepass tapi tang bontot bus tu x lepas. korang pun tau kan besar mane bus rapid tuh. huhu. soo sekali bus 2 libas, kene lah bontot kete Getz tuh! adoiiiiiii. kalo aku, dah kuar kete check bumper blkg. tp owner kete 2 relax gilerr. just geleng kepala jep. hahaha manusia2. macam2 perangai. nak je aku jerit, " lu x sayang kilita ka amoiiii!" haha.

Okay teruskan journey aku.haha. sampai dah kat CM, settlekan everything. huhu. tapi membe aku tu sampai lewat pulak, soo aku dan mereka2 g lah KL Sentral memandangkan nak makan McD! haha. Ramai giler kat kl harini. kat stesen putra tuh, ramai giler budak2 nieh tgah buat graffiti, tgah main skateboard,basikal pon ade! Ade competition kott. haha pendek kata MERIAH la KL harini!!! huhu. best3. tapi sesak. sebab tu kot jem gilerrr.
p/s: cantik jugakkk diorg conteng2 dingding tu buat tulisan graffiti. haha well done people!! Soo bole buktikan yg buat graffiti tu bukan xde mase depan! kan3. :)

Kat KL Sentral serang McD!! Penohh wei, yela sume berebot nak rebot time Lunch Hour McD. huhu termasok ler aku.kuikuikui.Yg g order akak aku n adek aku.Lame gilerr aku ngan syikin tggu kat meja yg kitorg dodok. Sekali pandang diorg tgah que,sekali lagi tgk diorg tgah mntak order, last pandang diorg kat line kaunter lain, and que balik!! "woii korg nie kenape weii. aku lapo gilerrr nehhh."haha. elok je kakak aku n adek aku dok kat meja kitorg dok tu, akak aku membebel! haha die dapat cashier McD yg x paham bahasa ! kuikuikui. org order lain, lain yg die bagi.haha kelake nyerrr. huhu.camne lah die diterima keje erk?haha musykil2.
Soo dah makan2 kat kl sentral, balik CM g settlekan urusan aku then gerak balik.huhu. balik un susah. jalan banyak tutup.tension gilerr! dah lah panas terlampau,nagn kete yg banyak,org dok sebok potong2 line org (*aku un ade je wat td,haha potong line org.kekekeke). Soo nak xnak ikut jalan jauh gilerr. adeh ponat den tokan minyak, tokan borek yo.huhu. serius sengal giler kaki aku. eventhough auto tau. haha. tapi what to do, nak xnak terpaksa ar. kang sampai rumah lambat lak. huhu. tapi total MEMANG AKU LETIH wei. haha camne lah org2 yg bawak kete manual yep?? kikikiki.

No comments:

Post a Comment