Friday, December 17, 2010

"cahaya"

 "CAHAYA" 

hye korangg! hehe. tajuk ape lah kali nie kan3. haha. CAHAYA nie sinetron famous wei kat indon. skang famous di malaysia gak ar.huu. dimainkan kat astro prima setiap isnin sampai jumaat pukul 3pm.ulangan lak kol8pm. haha.camne aku tau? huu kalo korg nak tau, cite nie cite favourite ibu aku. sebab 2 aku dah hafal dah timing die! hee. kalo tertinggal 1 episod un, ya allah macam lah aku yg hilang. haha. x keruan! huu. ibu2. meh aku cite sket pasal citer cahaya nie. Cahaya nie nama budak pompuan nie haa (naysilla mirdad) nie. kire cite nie pasal kisah hidup die. die lurus gile weii dalam citer nie. maksud aku, terlalulah naif. ish3. kadang2 aku tgk , geram gak ngan perangai die. huu jujur sgt. haha. tapi yg buat cite nie makin best bile si DUDE HARLINO tu ade. hensemmmm giler lah die. huu xley lagi hensem ker? wat aku cair jep. kuikuikui. haa dalam sinetron nie die jadi boyfren and now suami Cahaya tuh. nama die dalam cite nie Satria. huu. sumpah die romantik giler wei dalam cite nie. mmg ciri2 lelaki idaman aku tol. haha. suke3! huu~
jomm aku tunjuk korg gambar si hero and heroin citer nie yep2.


 haa nie lah naysilla mirdad = Cahaya. kalo korg nak tau, die nie famous gak. banyak giler citer die main. antaranye Liontin, Intan,Sekar, Doa & Kurnia,Cahaya nie and banayk lagi lah. malas nak pikir. haha.


nie lah hero die. hensem kan3 boyfren aku. hehe. introduce : Dude harlino as Satria in sinetron Cahaya :)


husband and wife : cahaya & satria. (dalam sinetron. kuikui)

mesti korg pelik en napelah tetibe aku sebok tulis pasal dorg nie. haha. sebab petang tadi aku tgk cite nie ngan ibu. then episod kali nie best giler. sampai ade part aku nak menitiskan air mata! haha. touching tol. huu. tapi so far cite die okay2 jep. soo tgk lah yerr. haha. nak promote pulakk. kuikuikui. lg satu sebab aku tulis pasal nie sebab aku dah malas nak kemas beg nak balik kolej ahad nie. haha. soo berblogging lg bagossss. haha. sampai ketemu nanti. byee people! :))

No comments:

Post a Comment