Friday, December 24, 2010

.dan bila esok.

heyp2! esok 25th december aku akan ke kuantan,pahang. wee seronok2! huu actually g sane nak ambik kakak aku yg dah habis belajar. so alang2 pergi bercuti jugak yep2. huhu bessstt. even dalam excited2 aku nak pegi nie, sebenarnyer ade main agenda aku. aku nak lupekan semua yg ade dalam pael otak aku nie. huu sesak jep! kuikuikui. sebelum 2, aku nak tanye, mmg berat kan kite nak lupekan org yg kite sayang? berat nye tanggung tu diri kite je tau. kan3. knp aku cakap nie tetibe?? sebab aku sedang dalam proses melalui semua tu.. adeh.berat weii, tapi aku kena hadapi kan3. so be strong farra! bole punye. cuma it takes time kan3. :))

harini ade seseorg cakap ngan aku yg selama nie aku tipu diri aku sendiri, tipu org sekeliling aku dengan senyuman yg aku lontarkan. hmm agak terasa. haha sebab aku kena admit ape yg die cakap tu betol. tapi kan korang, pada aku, kadang2 kite terpaksa melontarkan senyum agar org lain bahagia. aku senang tgk org yg aku sayang bahagia. walaupon tanpa aku. kan3. eh okay dah3. feeling pulakk aku. haha. skang nie aku sensitif sket bile dgr lagu2 yg sedih. haha. banyak dah list lagu yg aku dah senaraikan! huu. kalo korg nak tau perasaan aku skang camne, bercelaru ke, pusing ke, sakit hati ke, semua ade dalam satu lagu nie. bermakna giler. (*thanks to the band! haha). kalo nak tau lagu ape, jomm usha lirik nie...


Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa
Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

"Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya..."

haa... mesti tau lagu ape nie kan3. haha. ni lagu kumpulan SOFAZ : DAN BILA ESOK. inilah yg aku rasekan selama nie kalo korg nak tau. aku pun x taw nk cakap pe. hehe. sape2 yg bace nie, dont worry. aku x pernah mengharapkan 'dia' untuk kembali kat aku. aku cuma luahkan ape yg aku rase. huu. kalau 'dia' sedang membaca nie : "u dont worry. i x harapkan ape2 dari u lagi. i pon tgah belajar lagi untuk lupekan segalanye. rupenyer selama nie i gagal. hee no regret k? :) i love you just as my friend now.."

okay dah3 farra. merapuu je. huhu kembali excited esok nak g bercuti! when balik sini nanti dah ade new spirit. yeahhh. doakan aku yep2. aku nak buang semuanyerrr. haha (*kalo bole). huu
goodnight people! <3

p/s : sape2 nak order ape2 saye g kuantannn?? hehehehe :p




No comments:

Post a Comment