Monday, May 16, 2011

respect orang sikit laa!

Hye korang!
Err harini sgt meletihkan oke.
 -_____-
Pagi tadi ade class.
Then harini malas nak bawak kete sangat.
Soo pagi2 lagi ayah dah hantar sebab takot ayah lambat g keje.
Bila ayah kata ayah xdapat ambik balik nanti,
Agak xtahu nak buat ape dan naik ape utk balik ke rumah.
Haha pening2.
Memandangkan en aku xbawak kete DAN aku sgt malas nak naik train.
Mesti pack oke.
Lagi2 aku habis clas waktu kemuncak pulak.
5pm =.=
Dan jugak memandangkan aku mmg x daftar kolej utk clas kali nie.
Soo aku tak laa menetap di kolej terchinta tuh.
Sebab class aku isnin and rabu jelaa =.=

serius penaaaaaaaat -___-

Harini class habis awal around 4.30pm.
Soo aku un decide naik train jelaa kan.
First, kena tggu bus utk ke KTM.
Soo tggu laa lebih kurang 15minit bus UKM utk hantar aku ke KTM berdekatan.
Huuhu
Then melangkah la aku utk ke midvalley.
Tiket berharga rm3.20 dari ukm ke mid oke :)
Sampai je kat mid, aku ambik bus jep.
At first nak mntak tolong makngah aku ambik, tapi kesian pulak.
Yela time2 orang balik keje nie, mesti jem en.
Huhu kang lagi lewat.
Soo aku naik bus rapid KL jep.
Memang laa pack nak mati wei dalam tuhh.
-_______-
Macam sardin dah aku tgk.
Nak xnak, aku naik gak.
Sebab jam dah menunjukkan pukul 6pm time tuh.
Takot kang sampai lewat pulak.

ini gambar semata2 oke. hehe

Haa nie yg nak cite nie.
At first, driver bus nie okay je aku tgk.
Tapi tgah dok2 jalan en, dgn jem lagi on the road uhh.
Aku dgr laa ade org tekan loceng bus uhh.
Bukan sekali oke, tapi 2 kali.
Alaa 2 kali, normal ah tuu.
Kadang2 x dengar.
Yela sorang belakang, sorang depan.
Dah laa padatje semua orang.
 =.=

Tetiba pakcik driver nie marah2.
Sebab org tuh tekan loceng lebih sekali.
Alaa bukan rosak pon.
Dah mmg loceng tu dibuat utk ditekan.
And penumpang memang nak turun, sukahati laa!
Kalau pakcik driver nie marah je xpe lagi.
Bole laa diterima.
Nie si pakcik driver nie tetiba jerit2 and mengata penumpang tuh dgn perkataan yg x baik!
Damn!
Jahaat owh pakcik driver nie.
Report baru tau! Hehe -___-
p/s : terkejut gak aku tadi dia tetiba menjerit. Huu

Second thing happen, bila ade org jugak tekan 2x loceng bus tuh!
Serius pakcik driver nie marah owh.
Sebab die x berhentikan bus pon!
Choy!
Kesian gila apek cina tuh and sorang indian girl tu.
Dgn muka x bersalah, si pakcik driver berhenti kat next bus station.
Sedangkan dua penumpang nie dah memekak2 suro bus berhenti.
Pakcik driver uhh wat selambaa je.
Xde perasaan betol! 
Ish!
Dah ala berhenti jauh gile.
Kesian gilerr kat apek tuh!
Dah tu, x cukup kejam lagi, pakcik driver tuh bergadoh dgn apek tua tu and kata org tua tu BODOH!
Kuang asam gile.
Hish kalo laa aku nie jahat, dah ngadu dah.
Biar kena pecat!
Huhu melampau gile aku.
Tapi betol laa kan.
Dah laa org tu org tua, kau x kesian ke.
Sesuka dia je nak berhenti kat mana2 dia suke.
Mentang2 dia yg bawak bus. Hish
Hello, penumpang bayar okay!
Ikut perintah laa.

Haish, macam2 laa driver bus sekarang nie.
Dah laa jmpe macam2 org dalam bus, nie si driver un macam2 perangai!
Ish3.
Memang letih sangat tgk kelakuan2 manusia yg berbagai2.
Haha
Dan menambahkan rasa takot utk naik bus rapid lagi.
Lagi2 sekarang x selamat, keluar sorang2.
Kan banyak kes simbah asid.
So beware to all girls and women.
Alert!
Aku pon dah decide.
 The next class nanti, aku kembali membawa kete!
Hehe 
X sanggup nak naik public transport laa.
Kadang2 bole kot :)
Skang nie kat mana2 pon bahaya.
Beware!


p/s : tadi aku makan cheese tart yg membe aku buat. Okay sgt sedap! Auwsome gila. And siap order lagi dahh. Haha. Aku mmg gile cheese. So aku memang pantang semua mende yg ber-CHEESE! Hehe :) Jumpe next entry! Sgt letih dan nak tido. ZzzzZzz =.= 



goodnight people!

No comments:

Post a Comment