Wednesday, May 11, 2011

dugaan tol!

heyp people.
urghh harini sangat letih.
still en ley wat entry baru.
hmm
plus banyak masalah pulak harini.
tension2.
sangat letih okee.
dan sgt laa malas nak layan org yg xpaham bahasa.
menyampah tawu!
aku jarang laa nak marah2 orang nie.
tapi sebab mulut kau en, rase nak koyak2 je wei!
lantak ahh kau bace ke x blog aku.
ade aku kesah?
=.=


aku nak cakap eh kat cni.
aku xpernah wat entry nak marah2 org camni.
sesak ah!
plus, aku x membenci sesape.
tapi kalo perangai ko tuh dah macem haremm, mmg x ahh en kesabaran aku nak sabo lame2!
rase nak cekik je wei kau nie.
aku dah laa banyak assignment nie.
presentation lagi.
banyak lagi mende aku nak pikir.
kau xpayah ganggu hidup aku ah!
letih!

kalau org kata x, xlaa maksud nyer!
aku xtau laa kalau ade yg xpaham bahasa melayu =.=
biar aku ajar sikit cara kau cakap ngan orang.
come on laa, aku x hingin laa ape yg kau nak!
xpaham laa aku kadang2 manusia nie cemburu x bersebab.
banyak lagi keje lain bole buat laa.
solat lagi baik dari kau iri2 kat orang!
hishh kan dah kena sound ngan aku.
ngok ngek laa harini!
aku bengang tol =.=

No comments:

Post a Comment