Thursday, May 19, 2011

macam2 owh

heyp korang :)
oke aku sgt merindui blog ini.
Hahaha
Aku actually nak share kat korang satu tempat makan baik punye wei.
Tip top ah.
"YATI AYAM PERCIK"
Tempat : kat Bangi.
Ade org kata Kajang un ade.
Ai maklum laa, asyik ulang alik bangi je en.
Kena laa tau and berjinak2 dgn tempat2 sekitar nye.
Huhu
Tapi x expert mana pon.
Tadi pon main redah je dgn membe baik aku, athirah :)
Memandangkan aku kepingin nak nasi kerabu sangat.
Kitorg pon redah je.
Plus discussion pon habis awal tadi, so keluar laa kita!
Hehehe 
Jom tgk ape yg kitorg makan kat Yati Ayam Percik!

 aku makan nasi kerabu ayam percik. nyummy2. memang kenyang gilaaaa

 teh o ais limau :)

 introduce : atirah @ titi . 
dia mkan fries jep. diet kot -____-

 gambo gedik kan. muka menahan lapo. =.=
p/s : belakang tu bukan nama aku eh. my name is not yati oke

murah en3? huhu rm18.90 jep. 
nanti aku dtg lagi. oyeahh!

okay.
cukup cite aku makan je keje kann.
Haha
Harini en aku drive sorang2 g ukm.
Buhsaaan gila sorang2.
-____________-
Tadi ada something happen bila aku nak kuar makan ngan titi after discussion habis.
Keluar je dari traffic light gate utama ukm uh.
Kete depan aku uh berlanggar dengan kete depan dia.
Ish terkejut gila aku wei.
Serius kete dia berpusing kot.
Memang dekat pulak kan kete aku ngan dia time uh.
Terpaksa ah masuk lane kiri secara mengejut utk elak terkena kereta aku.
Nasib baik laa time uh xde kereta kat lane kiri tuh.
Kalo x, dgn aku2 sekali berdentum kat situ.
-_____-
Dan aku sgt laa takot ye.
Gugur gak ah jantung aku beberapa minit.
Alhamdulilah laa xde pape.
Yang kesiannya, dalam kereta yg berlanggar uh ada anak kecil.
Kesiannya weh.
Harap2 dorang okay and x cedera.

Aku agak trauma gak.
Sebab mende tuh jadi depan mata aku.
Dekat pulak ngan kereta aku kan.
Kalau laa terkena, aku xrisau ape jadi kat kereta ke kat aku ke.
Kat membe aku uh aku riso.
Ape nak jwb ngan makyah dia lak.
Ish3 mintak simpang.
Time drive sorang2 laa macam2 kejadian on the road nak jadi.
Tapi itu lah pengalaman kan.
Bila lagi nak lali dgn kejadian2 kat jalanraya.
Alhamdulilah perjalanan pergi balik aku selamat.
Walaupon sesungguhnya aku sgt mengantok drive balik tadi.
Ingat nak rehat jap, tapi takot hujan lohh.
Nanti ibu lagi risau :)
Soo balik je apalagi, teros tido ah!
Sumpah ponaaat den =.=

p/s : sabtu nie nak dating ngan ibu tgk NUR KASIH :) x sabar oke -___- and aku sgt laa nak rest dari bawak kereta lepas kejadian tadi. thats why juga terpaksa tolak ajakan rakan2 yg ajak g tgk wayang tadi. hehe but im fine now :) esok start drive lagi! haha rest utk malam nie jeppp =.=

No comments:

Post a Comment