Sunday, May 15, 2011

15th may 2011

heyp2 people.
semalam hari yg sgt indah yep.
aku happy and seronok sangat.
even sumpah letih giler. 
-________-
owh meh aku summary kan je.
hehe
aku dan rakan2 sekolah buat BBQ's event!
cool sgt.
thanks to semua :)
tapi nanti2 aku update entry BBQ tu yehh!

Harini nak balik kolej.
Esok ade class.
Plus ade quiz.
Penaaat laaa =.=
takatau nak bace camne dahhh.
hishhh
Dan rase malasss sgt nak balik kolej oke.
huu rase nak drive je ulang alik.
tapi malas jugak.
so bagaimanakahhhh??? -__-

Entry kali nie cume nak gtau korg ye.
Kadang2 dalam relationship, kite x selalu bernasib baik.
X kesah laa kan, mesti ade perpisahan.
Kebiasaannye laaa.
Aku x maksudkan semua.
Tapi kite x bole simply menuduh org tu bermasalah.
Sebab kite pon xtau ape sebenarnye yg jadi dalam relationship mereka.
Aku xde niat pape unn nak bangkitkan isu nie.
Cuma sekadar berkongsi jep.
Sebab aku yakin, kalau kegagalan sesuatu hubungan tu, mungkin Allah nak bagi kite dugaan.
Mungkin Allah nak temukan kite dgn org yg salah dulu.
Tapi Dia selalu menjanjikan yg terbaik untuk hambaNya.
Kalau betol pon pasangan tu bermasalah, kite xde hak nak judge dorang.
Tu peribadi orang kan.
Kite asyik nak cakap org, kesilapan kite sendiri pon kite belom tentu habis fikir.
So aku nak cakap, kalau nak bercakap tu, FIKIR dulu.
Jgn nak main sedaap mulut je yepp.

Takecare people!


p/s : Aku sgt suke background music blog aku kali nie! hehe 

No comments:

Post a Comment