Tuesday, December 6, 2011

again to Broga Hills!

morning people!
hye.
lamanya tak h-update!
rinduuuuu~
hehe quite busy sbb nak menjengah ke final exam daa.
so kena kurangkan online dan terpaksa kuburkan niat nak wat entry baru.
so let's point to the main topic! 

last sunday, aku ke broga. LAGI!
jyeahhh. best3.
pegi dgn kakak aku, plus bakal2 abg ipar (insyaAllah) and adik!
yg paling excited na pegi is along!
=.=
walaupun sgt letih hari sebelumnya, aku gagahkan diri pergi. 
haha.
tapi ta sia2. sebab best giler naik dgn dorg especially.
^___^
gambaar jom.

 introduce anak2 rashidi :) cun2 kan! tauu daa =.=

 sunrise!

 me and adik! (dia lagi superdoubletriple besar dari aku =.=)

 along ayue with abg remmi ^__^

anyah wanie dgn abg fiq! :)

 ~idayurashidi, zawanirashidi,farahinrashidi,firdausrashidi~

 six of us! sumpah best pegi dgn korang! (terharu taa? hehe )

 adik lagi =.=

 gambaa gedik wajib ada 1. hehe!

iloveyouguys! <3

nice day with you guys.
alaaa tapi takpat tgk ombak rinduu lagi.
sob3 ;(
lain kali kita g sungai tekala pulak yaw!
haritu takpat pegi sebab kitorang rasa sangat jauh.
bukan2, aku yang rasa jauh.
haha.
byebye!
^__^

No comments:

Post a Comment