Sunday, December 11, 2011

ber-ombak rindu!

OMBAK RINDU.



Everyone was talking about it.
Sebelum cite ni start pon, everyone excited!
Aku pon ter-hingin laa nak tgk gak.
Aku tak ingat either pernah baca this novel atau tak.
Tapi macam pernah dgr jalan cite nie.

So semalam baru berpeluang tonton!
Itupun kakak2 aku yg bersemangat.
Dah beli tiket, so there it is!
OMBAK RINDU
Hari yang bad actually semalam.
Kereta aku ta ley start.
after lunch, tersadai aku kat parking almost 4hours!
damn.
sedangkan kete dah service, da cuci!
dugaan =.=
last2, alarm setting yg ta betol. 
haih.

so balik kat cite ombak rindu.
NICE ONE!
sumpah, aku suka citer dia.
Dgn watak Aaron Aziz yg sangat menjadi.
Satu dalam seribu wei lelaki macam tu zaman sekarang!
In love dgn diaaaaa~
Hahaha

Overall, aku suka jalan cerita dia.
Aku suka watak yg Aaron mainkan.
Romantik tapi baran!
Watak Lisa sgt saiko.
Scary bila dia jerit2. 
Watak maya karin sangat lembut.
Sangat baku bahasanya! hehe

BEST.BEST.BEST.
4 STARS OUT OF 5!
bye peeps!
study timee. 
^__^

No comments:

Post a Comment