Friday, October 14, 2011

rinduu incik rashidi laa!

hyeee peeps!
aku baru HABISKAN laporan kuliah etika aku.
sangat laa menyeksa jiwa.
berjam-jam kot aku siapkan!
akhirnya, ALHAMDULILAH :)
wee joget2 siket 
^__^

ouh. nak cite.
petang tadi aku meseg-meseg dgn bf sampai bila2, incik Rashidi.
my ayah!
tanya bile aku nak balik, nape taknak ayah ambik laa.
macam2!
haha faa balik sendiri ye ayah, tak yah susah2.
sebab faa rasa dah banyak nyusahkan ayah jep 
-___-
oke. sangat bersalah sekejap.
haha!

pastu ayah call.
rasa rinduuu sangat laa pulok.
sedangkan everyday memang ayah akan call.
(org guna bil la katakannn. untunglahh~)
sebab kalo ayah tak call, aku mesti ngajok!
so, borak punya borak macam ada something wrong je kat ayah.
not much talking like before.
sounds worried.
mesti risau something.
tapi tak bgatu pong ;(
whatever pong, faa doakan semoga ayah dapat jalani dugaan2 dgn tabah!
ayah kan hencem dan baik, mesti Allah bantu walau ape pong.
hikhik
p/s : pizza minggu nie dgn ayah n ibu! wee bestbestbest!



sayang anda menyak2 incik rashidi!
ibu pon faa lagi sayaaaang!
mwuahmwuah
^__^

No comments:

Post a Comment