Monday, October 17, 2011

bahagia teramat sgt dgn mereka :)

hye peeps!
haa aku dah dua hari tak on-line.
sebab berada di rumah terchenta.
wee joget2 sikit~
pada aku, kat rumah masa utk keluarga SEPENUHNYA.
sebab tu aku settle semua mende before balik rumah.
aku balik naik train owhh.
ayah tak ambik.
berdikari kan3?
haha tapi balik sini WAJIB pong ayah hanta.
erk manja!
-_____-

so this 2 days sangat bahagia buat aku.
memang sangat spent masa with family.
walaupun terbantut seketika beberapa jam sebab malam semalam ada bola match kan.
ha'ah and ayah was one of the fully supporter of Liverpool.
oyeahhh!
hahaha so dapat makan pizza and beli a few lappy stuff semalam petang :)
picta.picta. jom!

 the best mushroom soup!

 thai seafood :)

 always be fav to our family, hawaiin chicken!

 like usual, for ibu is spaghetti :)

 ladies in inchik rashidi's family :)

 introduced:
yang tgah is the only one my jantung, inchik Rashidi :)
yg baju merah, my brother, daos.
yg belah kiri, the grey shirt is abg remmi.
along 'special friend'.
^__^

the only three Rashidi's daughter!
ayue,wanie,farra

thats it for saturday stories.
harini polak we went to mcD !
wahh makan semua yg memang akan jadikan aku gem-gem!
haha tgk picta lagi jom.
kali nie, aku introduced anyah 'special friend' polak :)
aku punye 'special' one je tade.
belom lagi mungkin!
^_^



 meet my anyah, wanie and abg fiq :)

 sayang ini orang! 
ibuayah ter-chenta :)

okay peeps.
tha's it for the new entry for this weekend!
hope u guys pon enjoy weekend korang yep :)
skang dah balik kolej, tertumpu kat kerja2 yg dah menunggu.
dan sangat tak saba utk tggu next weekend!
i'll be going to Johor!
weeehuu~
nanti aku update lagi yaw!
takecare dear people!
GOODNIGHT
^__^ 

No comments:

Post a Comment