Sunday, October 23, 2011

makanan johor memang superb!

Hye peeps! 
first nak cakap, SERONOKNYA!
dah siap esei etika. wee joget2 sket~
apabila setiap minggu dihantui penatnya buat etika, cepatlah habis etika. 
-____-
memandangkan keje dah settle, AT LEAST, aku decide nak jenjalan jap kat blog.
and writhe the new entry for u guys :)

last friday n saturday, i went to JB.
sebab my 2nd sista konvo kat UTM.
Congrats manyak2 anyah!
(wee pasni ley melanje adik awak nie yer! hik3)

so memandangkan dah lama laa sgt tak pegi JB,
aku jadi excited lain macam sikit.
hahaha
pasal convo kakak aku tuh, nanti aku h-update yaw!
nak cite the best part of JB lah.
pada aku, yg paling best kat JB is the food!
serius, dua2 malam kitorang g makan, both memang superb!
im in love with johor~
nak org JB sorang bole3?
^___^
  Jom tgk apa aku makan on the first day.
tapi picta makanan jep lah yeer.
sebab gambo kami2 ada kat kamera sis loh.

 ini kedai chicken chop yg paling superb pernah aku jumpe!
MURAH SANGAT!
p/s : crew2 dia sangat hen-syem! loikeee~

 RM5 je chicken chop dia :)
murah kan3!

on the second day pulok makan kat tempat seafood.
makanan thai pon ada.
ayam penyet pon ada.
western pon! my fav. wee~

 nie mee rebus tulang.
the best dishes dekat JB!
ohsemm

 yg nie pulak laici-kang.
tapi kat JB, diorang panggil cikong.

1 set burger daging cheese.
SEDAAAAPP

Nampak biasa2 je kan?
Tapi cer korang try.
perghhh
memang tip-top!
aku dah laa memang ske makanan johor!
bila pegi memang lerr jatuh cinta dah.
wee seronok sangat!
Jumpa Lagi Johor :)

NotaKaki : Thought nak g Singapore dah sebab dah close giler. siap boleh lambai2 lagi. HAHA. tapi waktu tak mengizinkan. InsayAllah next time yaw ayah! ^__^ 

No comments:

Post a Comment