Monday, June 13, 2011

wedding aku nanti?

Assalamualaikum people!
Wahh dah bersarang jugak ler blog aku nih rupenyer.
Kuikui
Beberapa hari dan minggu yg sangat laa sibuk.
Assignment aku yg berlambak akhirnya melabuhkan tirai.
Haha semput aku buat.
Alhamdulilah ah habis gak.
Aku tak banyak masa nak on9 fb apatah lagi laa nak tulis entry baru.
Tapi well, bila ada kesempatan mestila tulis en3.
Hehehe

Korg perasan x hampir setiap hujung minggu mesti laa ada majlis kahwin en.
Cousin aku pon banyak mendirikan rumahtangga bulan lepas plus bulan nie jugak.
Hahaha
Berlumba-lumba aku tgk.
Dari satu rumah ke satu rumah.
Kadang2, on the same week bertembung laa wedding sedare and sedare.
Then keliru nak g yg mana kan! Haha
Bila tgk cousin2 kahwin, mula laa aku un berangan2 kan.
Haha gatal sungguh anak rashidi yer -___-
Aku bukan apa, excited tgk persiapan2 mereka.
Huhu plus sgt laa cantik kan mereka2 yg akan mendirikan rumahtangga nie.
Yelah kalau si perempuan, mesti tampak lebih kurus dan manis je muka.
Kalau lelaki pulak, confirm laa hensem belaka!
 Hehehe


okay nie aku and kembar aku.
Haha xlaa, kakak sulung aku :)
Time nie kat wedding cousin jugerr

Macam2 tema wedding zaman sekarang nie.
Ada yg ala2 arabian, tradisional, modern.
Kadang2 ala2 fairytale pon ada!
Hahaha mesti macam cinderella en3.
Huhu
Aku selalu gtau ibu and kakak aku.
Kalau turn aku naik pelamin nanti aku nak ala2 garden gitu!
Nak yang simple je, taknak sarat2.
Haha berangan memang terbaik kan.
Plus aku sangat laa mengimpikan utk buat tema warna silver and grey.
Wow ohsemm gituh.
Tapi berangan jelaa aku.
Sebab calon un xde lagi oke -____-
Haha aku pun x terasa nak memikirkan ke arah itu buat masa sekarang.

 Haa perfectly! aku nak baju kahwin aku colour nie -___-
santek kan!

p/s : ini semua hanyalah sekadar angan2 yer anak2! haha sebab aku pon xtau sampai ke x aku ke arah tu kan. yg penting aku xnak langkah bendul! nanti kakak aku mintak macam2! uish3. x adil x adil. haha

2 comments:

  1. haha....nnt aku bawa hadiah warna silver la tuk ko erk...da ko suke silver...nk kahwin, gtaw la yer...insyaALLAH,I dtg....ngeehhh

    ReplyDelete