Monday, June 27, 2011

green lantern + pizza!

assalamualaikum peeps!

Semalam aku g tgk wayang and makan pizza.
Nyumm2 laah.
lagi2 ade orang yang baikhati sangat nak belanje kan.
haha thanks to abg REMMI RAMLI!
korang xperlu tau die sape, haha. 
owh name die cam name artis kaann, tapi die bukan artis oke 
-___-

So semalam kitorang tgk citer 'green lantern'.
best gilee weh citer tuh.
haha walaupun masuk2 aku xlaa berape faham amende laa green lantern nye.
haha tapi sumpah best!
so pegi2 laa tgk yer..
ke.. aku yg lambat tgk?
err -____-




habis nonton, kitorang g makan!
oyeahh part yg paling aku suke.
hohoho
lokasi : pizza ioi mall
haha abg remmi belanje lagi!
wahhh seronoknye hidup aku semalam.
haha tapi yg x best nyer, perut aku kembong dah.
macam belonnn =.=
jomm tgk picta kitorang!


meet tukang si belanje, incik remmi dan my sista, cik ayue.

nyummy2 kan! 

dengan incik daos. haha satu2nye adek aku~
p/s : yg belakang tu, aku xkenal sape. hikhik




No comments:

Post a Comment