Tuesday, June 14, 2011

thanks sayang2!

salam semua!
happy wednesday people!
okay aku sangat laa letih sebab baru pulang dari clas yer.
tapi xpe, sebab dapat hang out dgn rakan2 baikku tadi.
wee~
mood : SERONOK!

Tadi aku keluar dengan ENO and ZETY.
Dorang nie memang ler kawan sampai mati aku sejak dari sekolah.
Huhuhu
Dah lama jugak xjumpe eno.
last2 die ambik aku kat kolej tadi.
dan harini ialah LAST CLASS!
hooraaaay!
Err tapi next week exam sudaa -___-

haha nie time2 kitorang skola dulu.
memang muka innocent je semua =.= 

So tadi dorang sampai lebih kurang 11.45am camtu.
Memandangkan aku pon sangat laa lapa, kitorg g melantak dolu!
Huhu lagi sekali aku kunjungi YATI AYAM PERCIK.
haha 
macam xde tempat lain kann.
sebenarnya aku xtau nak lepak mane.
sebab bangi sangat laa banyak kedai makan.
-____-

Jom tgk picta ape yg kitorg melantak tadi.
haha sampai2 eno bergaduh2 dgn ayam yg die makan sendiri.
Hehehe

 meet ENOVEETHA :) 
perghh nasi u memang banyak dear! hehe

 ini ZETY. 
'org tgah bahagia'. and muka hang xley blah ah. haha

 air2 yang sgt sedaap ye.
air mata kucing sejuk and soya cincau :)

oke muka aku sgt x senonoh.
nampak sgt kebulur -__-

oke tu je aku nak share harini.
buat mase nie laa.
haha
sepatutnya aku ikot tema wordless wednesday nie!
tapi nanti2 laa.
haha

esok aku plan nak tgk 3,2,1 CINTA!
dah lama gak x berkunjung ke panggung2 wayang.
haha thanks to my brother, daus yg sudi nak belanja!
walaupon aku terpaksa membawa kereta yg sememangnya aku sgt malas nak bawak.
=.=
tapi org nak belanje punye pasal, OKAY punyer!
haha
jumpe lagi people!
^_^

No comments:

Post a Comment