Monday, January 17, 2011

TG2KM fever. haha

hallo people! lame nyerr rase x tulis kat cni. winduu tawuu! huu. refer to tajuk 2 kan2, TG2KM tu mesti ade yg x tau en3? haha TG2KM = TEMASYA GEMILANG KOLEJ KERIS MAS. 2 kolej aku kat ukm lerr. kuikuikui. semalam 16 januari, Event nie berlangsung 2 minggu. dari 27 disember sampai 16 januari. lame kan3? memang penat giler crew2 TG termasokk aku. haha. tapi seronokk okeh2. kuikui ~ Tg dah labuhkan tirai. penutup memang gempak ar malam tadi, siap ade bunge api wei. banyak pulakk tuh. huu. memang terbaik and gah giler! congrates crew2 TG2M 2010/2011!! sayang korang manyak2. hee. thanks atas semua nasihat2 yg di berikan. mwuah2 lahh. sayaaaaaaang you guys! <3
* kalo nak tengok gah ke x, usha2 lah FB and BLOG TG yeh2. nie link nyerr. utk FB : http://www.facebook.com/tg2km & utk blog : http://tg2km10.blogspot.com/ *

2nd day before event TG habis, aku dah start batuk2. x sehat lerr tuh. huu abg dennis pon ade cakap "kalau nak sakit, sakit lepas TG" haha. serious, habis Tg je malam tadi. demam teross. haha even aku demam, tapi aku happy sangat2 wehh. berkenalan dgn crew2 TG yg gempak (penaja kitorg jugakk tuh,haha), tau macamane satu2 event tu dijalankan. pengalaman ohh pengalamann. memang x kan pernah aku lupekan. haha. penat tetap penat. memang harini x g class. hee sorry Dr Eddie! kikiki.

haa.. dalam Tg nie jugak lah, ade je crew2 yg bertemu jodoh. haha terbaik betol. ade lah beberape post tu. hihi (sorry korang! hee). tapi good lah. soo kekalkan! yeahhh. tapi aku tetap singlee eh3. hii malas nak pikir mende2 nie. kuikuikui. okay lah. need to rest. malam nie ade post moterm (betol ke aku eje nehh?) terakhir. confirm lagi ponatt. haha nanti free2 aku tulis manyak2 lagi eh3. haha. takecare people! mwuah2.

p/s utk crew2 TG2KM :
faa nak say congrats to all MT, AZ, Timb AZ and AJK2 POST sebab dah jaya kan TG2KM dengan gah sekali! (dah macam ucapan KPE pulekk. hihi) you guys memaang great! faa lovelove you guys manyak2. hehe. segala kenangan time meeting, perkampungan, even time temasya tgah berlangsung xkan pernah faa lupekan! satu perkataan utk crew2 TG2KM :  TERBAIK ! hehehe faa jugak nak say sorry 2 AJK2 post faa kalau sepanjang jadi AZ, ade yg terkilan ngan faa or ape2 pon. you guys banyak bantu faa. thankss a lot :)

No comments:

Post a Comment