Saturday, January 22, 2011

mane satu?


hallo people! huu skang berade di rumah. ngah relax2 kan diri. pusing kepala lah. adeh. owh refer to tajuk. mesti wonder ape nie kan3. haha. saje post tajok nie utk info semua. haha mane lah tau ade yg confius2 ker. hahahaha. jom aku explain sket.
Cinta – Kite memang mengharapkan die menjadi milik kite. Segale ape yang kite buat, kalau bole nak die tahu and kite sebole mungkin tak nak sakitkan hati die. kite akan sentiasa berfikir tentang dirinyer. (dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanye kite akan rasa sunyi. kite jugak cintakan die sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je. *haha giler ayatttt*)
Sayang – Kite memerlukan die di masa kite mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kite. Selalunya kite akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kite. (dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuang masa die untuk mendengar dan memeningkan kepala die dgn masalah kite dan kite jugak boleh menyakitkan hati die kerana kite bukannya cinta kat die. *huu kejam kan3. kuikui*)
Suka – Kite sukakan die sebab die kelakar. Die happy-go-lucky. Bila dengan die, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Haha tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita.)
Minat – Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya. (dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi yang kita mahukan. *wah nie aku suke3. haha* )
soo sekarang korg kat kategori mane erk?? haha pandai2 lah korang pikirr. huu. kalo tanye aku, aku un xtau aku tgah rase yg mane! haha *statement x bole blah.* kuikui. tapi aku pasti dgn ape yg aku rase. itu sgt yakin. haha 1 je pesan aku, jangan tipu perasaan sendiri. tau2. korg je tau ape korg rase. kadang2 ape yg kite nafikan, itulah perasaan kite yg sebenarnye. wahhhh. haha aku dah terer bab2 nie rupenyer! kuikuikui. sape2 nak mintak khidmat nasihat, silalah comment yer. hahahahaha~

Tapi kite kena ingat tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu. kan3? hee :) 
renung2kan dan selamat beramal! :))

2 comments: