Tuesday, January 11, 2011

sangat mencintai mereka :)

hye people. dah malam nie. aku nak tido sebenarnyer. tapi nak write something before tido. peristiwa beberape hari lepas dah ajar aku macam2. lepas bincang and story everyting with "them", hati rase kosong sgt. lega. thats the word. yes, LEGA. Aku sangat mencintai mereka. terlalu mencintai mereka. shiapakah ?? haha. it is my parents : ibu ayah. thank you soo much. sedap masakan ibu tgahari tadi. hee tetibe. since balik semalam, even hati x tenang and runsing, diorg memang tempat mengadu. roomate aku kate : "bestnyer faa. parents yg memahami". aminn. actually semua parents camtu. depends kat korg je nak share ngan diorg or tak. org selalu kate aku terlalu manje and bergantung kat parents aku. even my own sister and brother un cakap gitu. huu jeles di situ sebenarnyer. haha. tapi aku mmg x pernah rahsiakan ape2 dari diorg. even masalah boyfriend ponn. kuikui. nasihat mereka memang berguna! mwuah2 parents kuu. hee. sekarang dah bole senyum ang happy. ape yg ibu ayah cakap tu ade betolnyer. let by gone be by gone. "farra, start the new chapter. let go everything before. if xlarat, give a pause. jgn paksa diri. sakit nanti." thanks daddy :)
ibu said : "dah, dont worry. itu pengalaman. bile lagi nak rase pengalaman camtu lagi kan. kuat keh? anak ibu kan kuat. ibu tau. (*sedih tetibe. buu, nak pulanggg..*) ape2 telefon ibuayah. jgn risau2. makan jgn luper! diet je memanjang." hee mwuah3 ibuu. tenkiuuu :))

sayaang kaliann ..
<3 <3

meet : mummy sayer = my ibuu (Puan Khairiah) *mwuah3!*

jumpe ayah macho sayerr : Encik Rashidi :) *cayanng ayah tau2!*

biasenyer kalo aku ade prob, aku akan gtau kakak aku lu. then diorg akan sampaikan kat ibu. pastu bile ibu tau, teros die risau and nak jumpe aku. camtu gak aku. kalo ade je masalah, penawar die memang IBU :)
sayaaaaaaang ibuu sangat. *ayah ponn. hee. tulis nie just nak bgtaw sayang kat diorg sangat. ayah x pernah jemu nak ambik and hantar aku. ibu x pernah halang aku setiap ape yg aku buat, asalkan bende 2 x salah and berguna. faa tenang bila ade ibu and ayah :) thank you ibu, thank you ayah <3

 sayaaang ibu ayah much much much! <3

thank you parents :)

No comments:

Post a Comment