Sunday, January 1, 2012

perangai pelik

mood : bangun tido.

habis study numerical, aku take a break sekejap.
baca insurans, again. and again, tertido.
insurans = ubat tido.
take note budak2 nombor kat ukm.

perangai aku, bangun je tido, mesti rasa nak nangis.
kat kolej jela benda nie jadi.
bangun2, cari ibu.
mood : memang nak nangis.
pastu, mula start mesej ibu, rasa nak balik.
sedangkan baru je sampai tak sampai separuh hari.
dan ibu akan sgt la risau macam aku tgah stress teramat.
sedangkan baru bgn tido je.
then ambik masa dekat 1/2 hour nak pulih.

haih.
tatau apahal =.=

kena macam ni kot. macam baby. bangun2, ada ibu tgk. 

okay.
nak kongsi penyakit pelik aku je.
aku ada tanggungjawab nak dilaksanakan.
exam dah dekat sgt.
1 more days to go.
mood : FOCUS 

okbai.

No comments:

Post a Comment