Saturday, August 6, 2011

sia-sia tak?

salam peeps!
selamat berpuasa!
hikhik

harini badan sangat laa letih.
thats why balik keje awal tadi -____-
dan memandangkan kedua2 kakak aku g ngedate,
tinggal laa aku seorang.
sangat buhsaan oke.
so jomm nak share something.

dalam relationship tu kadang2 x semua yg berjaya kan.
kadang2 gagal.
tapi itu laa realiti.
mungkin Allah nak temukan kite dgn org yg salah dulu, baru org yg tepat utk kite.
kan :)
dan.. aku sangat laa x suke 
bila org cakap seseorang yg selalu gagal dalam relationship tu LOOSER.
terutama bile gagal dalam sesuatu perhubungan.
senang cakap, time ber-cinta.

org xtau ape yg terjadi sebenarnye antara dua pihak tu kan.
so jgn laa simply mengata!
betol tak!
pernah x korang fikir.
sesetengah pasangan mungkin memang dah xbole keep on together lagi.
tapi mungkin sesetengah tu terpaksa.
ada laa sebab2 die en.
and ade certain2 tuh, pasangan die yg decide macam tuh.
kalau 1 pihak je buat decision, memang x fair.
sebab?
yelah.
time nak build relationship tuh, pandai pulak buat decision bersama.
plus sepanjang relationship, mesti dua2 ambik keputusan yang sama.
right?
so why don't if kite nak separate pon, decide laa together.
discuss dulu sama2.
then baru decide. kan.
nie setengah tuh, suke2 je harini nak berak-up.
esok lusa nak together.
hamboi3!

sia2 x kalau sepanjang relationship tu, kite mati2 nak pertahankan.
tapi si dia senang2 meruntuhkan.
sepanjang tempoh relationship tuh, tipu laa kalau xde langsung perasaan x senang terhadap pasangan kite. 
kan3?
tapi kite bole je keep sabar, and percaya it won't never happen again.
nape laa org lain xbole pikir macam tu jugak.
kan?

hahaha.
pelik je en aku tulis camni tetiba.
plus aku tulis nie bukan sebab berdendam dgn sesape.
even aku pernah gagal twice dalam relationship, aku xpernah laa nak blame sesape.
well, macamane pon, kite kena cermin diri kite dulu.
kan?


renung2 kan peeps! 
^__^

No comments:

Post a Comment